loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 64 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

                               

به گزارش گل برتر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد سررشته‌داری از پذیرش استعفای خود توسط علی فتح‌الله‌زاده خبر داد و گفت: بعد از چهار ماه که برای جدایی از مدیریت روابط عمومی باشگاه استقلال اصرار داشتم، در نهایت فتح‌الله‌زاده با این مهم موافقت کرد.

وی ادامه داد: در طی این سه سال و نیم همکاری و همراهی استقلال هرچه در توان داشتم گذاشتم و جا دارد که برای فتح‌الله‌زاده، نوری‌فر و کلیه اعضای مجموعه بزرگ استقلال از صمیم قلب آرزوی موفقیت کنم. از هواداران استقلال هم حلالیت می‌طلبم. البته به عنوان مدیر بازرگانی و مشاور مطبوعاتی مدیرعامل همچنان در کنار مجموعه استقلال خواهم بود.

همچنین امروز چهارشنبه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال طی حکمی محمد نوری‌فر را به عنوان معاون ارتباطات مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب کرد.


 

پسر آبی بازدید : 62 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

                                    

فرهاد مجیدی یکی از آن چهار‌های تاریخی را نشان داد. او در فصلی که از استقلال به قطر رفت، منفور شد اما با نشان دادن عدد 4 در بازی پرسپولیس و الغرافه، تمام محبوبیت از دست رفته‌‌اش را بازگرداند. او در استادیومی مملو از تماشاگران پرسپولیس، این بار با بغل پای جادویی خود کاری نکرد که استقلالی‌ها برایش سر و دست بشکنند، این انگشتان مجیدی بودند که او را از فرش به عرش رساندند. فرهاد بعدها در هنگام عقد قرارداد بازگشت به استقلال نیز، عدد 4 را به دوربین‌ها نشان داد.

برو به ادامه مطلب

پسر آبی بازدید : 52 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

ایمان مبعلی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند، اما ما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم و موفق شدیم پیروز میدان شویم.

وی افزود: استقلال تیم بزرگی است، برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلالی‌ها در دربی هفته آینده پیروز شوند.

منبع:فارس

پسر آبی بازدید : 67 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

                           HASHEM

در دقایق ابتدایی بازی استقلال و استقلال خوزستان, هاشم بیک زاده دچار شکستگی بینی و خونریزی شدید شد. بطوری که امکان ادامه حضورش در میدان نبود.
کادر پزشکی استقلال درصددند با تهیه ماسک محافظ زمینه حضور این بازیکن را در دربی ۷۷ فراهم آورند

 

پسر آبی بازدید : 60 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

فرهاد مجیدی که به دلیل آسیب دیدگی بازی استقلال مقابل استقلال خوزستان را از دست داده است،عصر روز جمعه در آخرین تمرین آبی پوشان پیش از سفر به اهواز حضور یافت.

مجیدی روز پنجشنبه در تمرین غایب بود.

پسر آبی بازدید : 62 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش گل برتر و به نقل از باشگاه استقلال، علیرضا نیکبخت واحدی، در خصوص دیدار تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است. ما تمرینات خوب و مثمرثمری را پشت‌سر گذاشتیم، اما می‌دانیم که بازی خیلی سختی را پیش‌رو داریم. آنها با انگیزه خیلی زیاد به مصاف ما می‌آیند و با این شرایط باید تلاش کنیم تا به برد برسیم.

نیکبخت در مورد تعویق دو روزه بازی نیز تصریح کرد: خدا را صدهزارمرتبه شکر که این اتفاق صورت گرفت. به هر حال ما بازیکنانی داریم که فصل گذشته در چند جبهه بازی کردند و بدون استراحت دوباره در استقلال فوتبال بازی می‌کنند. همه این‌ها باعث خستگی بچه‌ها شده مخصوصا اینکه الان جدا از بازی‌های پرفشار در لیگ، در آسیا هم بازی می‌کنیم. امیدوارم سازمان لیگ تعامل خوبی با استقلال داشته باشد تا با استراحت بهتر بتوانیم با قدرت بیشتر در آسیا حاضر شویم.

مدافع تیم استقلال در پایان در خصوص شرایط آمادگی خودش نیز یادآور شد: می‌توانم بگویم در بهترین شرایط قرار دارم و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانم به میدان بروم.

پسر آبی بازدید : 58 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار استقلال خوزستان از ساعت 18:00 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان گوران لاوره حضور نداشت ولی فرهاد مجیدی به جمع استقلالی‌ها پیوست و حدود 30 دقیقه زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان تمرین کرد.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین نظاره‌گر کارهای تاکتیکی بود وی سپس مثل روز گذشته در بازی آقا وسط شرکت کرد و البته توصیه‌های لازم را به بازیکنان انجام می‌داد. قلعه‌نویی باز هم در تمرین امروز تاکید داشت تا بازیکنان در ارسال پاس روی زمین دقت کنند.

* جواد زرینچه کاپیتان اسبق تیم استقلال نیز در تمرین امروز حضور داشت. پسر زرینچه نیز امروز در حضور پدرش در کنار دیگر استقلالی‌ها تمرین کرد.

*‌مهدی رحمتی به همراه حمید بابازاده و سیدحسین حسینی قبل از شروع تمرین به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* تنها حدود 30 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر بودند.

* منصور پورحیدری و میرشاد ماجدی از نزدیک نظاره‌گر تمرین استقلال شدند.

* تمرین آبی‌پوشان 19 و 40 دقیقه به پایان رسید و قرار است آبی‌پوشان در هتل پارس شهر اهواز مستقر شوند.

دیدار دو تیم استقلال اهواز و استقلال تهران فردا در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

پسر آبی بازدید : 62 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

باشگاه استقلال در سال 1324 با نام دوچرخه سواران تاسیس شد و تیم فوتبال آن نیز یک سال بعد راه اندازی شد. دوچرخه سواران در اسفندماه 1326 برای انجام چند بازی دوستانه به آبادان سفر کردند و مقابل انگلیسی های مقیم آبادان 2-1 پیروز شدند. متاسفانه نام نفرات این تیم ثبت نشده است، اما علی دانایی فر بازیکن و مربی تیم( نفر دوم ایستاده از راست) و همچنین دروازه بان(نفر دوم نشسته از راست) این تیم، پیر کارلو، مشخص هستند. کارلو از مهاجران لهستانی بود که در سال 1324 وارد تهران شدند. او حتی برای تیم ملی ایران نیز بازی کرد.

عکسی تاریخی از استقلال

پسر آبی بازدید : 48 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

کاروان تیم استقلال با پرواز ساعت 20 روز جمعه، تهران را به مقصد خوزستان ترک خواهد کرد. بر این اساس، آبی‌پوشان تهرانی ساعت 17:30 عصر امروز آخرین تمرین خود را در تهران برپا خواهند کرد. استقلال در این سفر فرهاد مجیدی و گوران لاوره را در اختیار نخواهد داشت.  کاروان تیم استقلال در هتل پارس اهواز اقامت خواهند داشت.

تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

پسر آبی بازدید : 42 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

امیر قلعه نوعی در گفت و گوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره بازی استقلال با سورینت عنوان کرد:من قبل از هر چیز از خدا می خواهم که مریضان  را شفا بدهد.به خصوص آقای بهرام شفیع و غلامحسین مظلومی که امیدوارم به بهبود کامل برسند.

وی ادامه داد:صحنه های خوبی که از بازی استقلال با راه آهن نشان دادید مشخص شد بازی کسل کننده نبوده است.ما موقعیت های زیادی داشتیم.راه آهن گل زده است.روی سه ضرب گل زد.4 گل هم در این مسابقه زده شد.ما هم فرصت های زیادی داشتیم.

وی درباره تغییر اسپانسر پیراهن استقلال گفت:4 روز پیش درباره پیراهن جلسه در باشگاه ما بود.من مخالف عوض شدن پیراهن بودم چون گفتم قرارداد داریم.حرف من این بود که کیفیت پیراهن بالا برود.همین آقا وقتی تیم ملی بودم به من مراجعه کرد و گفت حمایت کنم.من هم همراه تیم ملی  به شرکت این فرد رفتیم تا از یک ایرانی حمایت کنیم.کادوهایی هم داد که نگرفتیم.

وی ادامه داد:حرف من این بود که ما شایسته بهترین ها هستیم.روزی که آن بلا را سر استادیوم آزادی آوردند تنها کسی که حرف زد من بودم.آن موقع هم من منافع داشتم؟روز قبلش دیدم آن مراسم را برگزار می کنند به چند نفر زنگ زدم دیدم تاثیری نداشت.

سرمربی استقلال درباره روند تیمش گفت:من هر جا مسولیت داشتم 6 تا 8 هفته زودتر از شروع لیگ آغاز می کردم.اگر با 10 بازیکن هم بود شروع می کردم.امسال درگیر مقدماتی جام جهانی بودیم و آن فرصت را نداشتیم که در آن زمان بدنسازی کنیم.هم از نطر روحی و هم فنی بچه های ما خسته هستند.دغدغه های مالی هم داریم.البته فتح الله زاده و نجف نژاد تلاش می کنند ولی ما مشکلات مالی داریم.الان امیدوارم آقای علیپور که دبیر رسیدگی به تخلفات است دغدغه گوران را حل کند چون اگر برود از ایران ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید.به هر حال امیدواری به وجود می آید که بازی های آینده به شرایط ایده آل برسیم.

پسر آبی بازدید : 48 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

اعضای تیم استقلال ساعت 20 امروز تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.آبی پوشان بلافاصله بعد از تمرین 45 دقیقه ای در کمپ زنده یاد حجاری راهی اهواز خواهند شد. قرار است آبی پوشان در هتل پارس اهواز مستقر شوند.

همچنین کادر فنی استقلال فهرست 18 بازیکن این تیم برای سفر به اهواز را مشخص کرد. رحمتی، حسینی، منتظری، عمران زاده، صادقی، بیک زاده،عابدینی، قاسمی، نکونام،ساموئل،حیدری،تیموریان،نوری،نیکبخت واحدی،اکبرپور،برهانی،قاضی و نظری نفراتی هستند که با استقلال به اهواز سفر می کنند.

در این سفر مجیدی و لاوره حضور ندارند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

پسر آبی بازدید : 52 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

محمدرضا خلعتبری به تازگی به تیم پرسپولیس اضافه شده و سرانجام هدایتی قبول کرد خسارت میلیاردی عجمان را پرداخت کند.

 
این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولان باشگاه استقلال در حال جمع آوری اسناد و مدارک هستند که بعد از ثبت قرارداد به این مموضوع واکنش نشان داده و به نوعی به این انتقال اعتراض کنند.


به نظر می رسد استقلالی ها فراموش کرده اند که باشگاه سپاهان سال گذشته نسبت به عقد قرارداد مجیدی با استقلال اعتراض کرد اما با وجود ارائه مدارک کاری از پیش نبرد.

منبع: نامه

پسر آبی بازدید : 51 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

منصور پورحیدری درباره ارزیابی خود از روند نتیجه‌گیری استقلال از ابتدای فصل گفت: متاسفانه تمرینات بدنسازی را دیر شروع کردیم و بازیکنان ملی‌پوشمان نیز با تاخیر به جمع دیگر بازیکنان اضافه شدند و فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم و بیشترین نگرانی ما در حال حاضر آماده نبودن تیم از لحاظ بدنی است.

مدیر فنی باشگاه استقلال افزود: با این فشردگی بازی‌ها و این‌گونه که برای ما برنامه‌ریزی کردند که باید 3 یا 4 روز یک بار بازی کنیم برای ما سخت است و فقط دعا می‌کنیم بازیکنانمان بیش از این دچار مصدومیت نشوند و امیدوارم پس از صعود به مرحله‌ی بعد باشگاه‌های آسیا فرصتی برایمان فراهم شود که تیم بیشتر کار کند تا از لحاظ آمادگی بدنی دچار مشکل نشویم.

وی درباره‌ی ارزیابی خود از دیدار برگشت مقابل بوریرام در تایلند گفت: بوریرام قطعا در تایلند به دنبال کسب پیروزی و صعود به مرحله‌ی بعد و به همین سبب نسبت به بازی رفت بازتر و هجومی‌تر بازی می‌کند که این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. آنها در تهران خیلی خوب بازی کردند و به گونه‌ای بسته بازی کردند که اجازه ندادند استقلال شکل تیمی خود را بگیرد ولی فکر می‌کنم در تایلند شرایط برای ما راحت‌تر از بازی رفت خواهد بود.

پورحیدری هم‌چنین در مورد پیش‌بینی خود از داربی تهران اظهار کرد: فعلا تمام تمرکزمان معطوف به بازی مقابل استقلال خوزستان است و امیدوارم بازیکنانمان در این دیدار دچار مصدومیت یا محرومیت نشوند تا بتوانیم با تمام قوا مقابل پرسپولیس به میدان برویم.

پسر آبی بازدید : 40 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

غلامرضا بهروان عصر امروز (يكشنبه) و لحظاتي پيش با اعلام اين خبر گفت: ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران، هفته آينده در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.


وي ادامه داد: برنامه ريزي چهار هفته آينده ليگ برتر فوتبال را انجام داده و فردا (يكشنبه) آن را اعلام خواهيم كرد.


بهروان گفت: اردوي تيم ملي فوتبال ايران در پرتغال لغو شد و در برنامه ريزي هاي انجام شده نيز اردوي تيم ملي در نظر گرفته نشده است.

پسر آبی بازدید : 42 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و راه آهن در  ورزشگاه آزادی از ساعت 19 و 10 دقیقه آغاز شد. نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه 12 خسرو حیدری سانتری را روی دروازه راه آهن ارسال کرد که محمد قاضی با یک ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

در نیمه اول استقلال بازی مطلوبی از خود به نمایش گذاشت و در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود.

محسن ترکی داور مسابقه است.

پیش از این مسابقه استقلال با یازده امتیاز در رده سوم و راه آهن با پنج امتیاز در رده دهم جدول قرار داشتند.

پسر آبی بازدید : 49 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
گوران درولیچ با اشاره به این که استقلال یکی از بهترین تیم های استقلال است گفت: امیدوارم بازیکنانم در مقابل تماشاگران پر تعداد حریف فشار کمی را تحمل کنند.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران)ایسنا(، مربی تیم فوتبال بوریرام تایلند در غیاب اسکات کوپر، سرمربیاین تیم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حاضر شد و به پرسش خبرنگاران پاسخ داد: درولیچ ابتدا در مورد این دیدار و این که چقدر شانس برای پیروزی تیمش قائل است، اظهار کرد: فکر می کنم که بازی سختی در پیش رو داریم، اما درصدد این هستیم که نتیجه لازم را کسب کنیم. ما دو بازی با استقلال خواهیم داشت و مثل یک بازی کامل که 90 دقیقه است ابتدا در ایران و 90 دقیقه دوم را در بوریرام به میدان خواهیم رفت.وی افزود: تلاشمان این است تا بازی خوبی را انجام دهیم. می دانیم که استقلالهم تیم مورد علاقه و برتری بوده . اما می خواهیم بازی خودمان را به نمایشبگذاریم و باید ببینیم نتیجه چه می شود.مربی بوریرام همچنین درباره پرسش خبرنگاری مبنی بر این که تیمش با شانس و اقبال به این مرحله رسیده است،تصریح کرد: فوتبال همین است. بعضی وقت ها خوب بازی می کنیم و بعضی وقت ها بد اما به شانس احتیاج دارید. مطمئنا بوریرام فوتبال خوبی را ارائه کرده که توانسته تا این حد بالا بیاید.او همچنین در پاسخ به این پرسش کهچرا کوپر به نشست خبری نیامد؟ گفت: شما می توانید به صورت مستقیم در تمرین امروز از او بپرسید. مابا 18 بازیکن که همگی آنها آماده هستند به تهران آمده ایم و مصدومانی هم داشتیم که در تایلند ماندند. کارملو مصدومیت جزی داشت و به او استراحتدادیم، اما بازیکنان خوب دیگری هستند که می توانند خطرناک ظاهر شده و گلزنی کنند.درولیچ در ادامه نشست خبری درباره بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی نیز، عنوان کرد: تمام بازیکنان دنیا دوست دارند در استادیومی بازی کنند که پر از تماشاگر باشد. این می تواند هم تاثیر مثبت داشته باشد و هم تاثیر منفی اما امیدوارم که تیمم فردا فشار کمی از این بابت متحمل شود. ما به خوبی تمرین کرده ایم و آماده بازی با استقلال هستیم. حریف را هم خوب رصد کرده ایم و می دانیم با تیمی با تجربه، قوی و یکی از بهترین های آسیا بازی می کنیم.
پسر آبی بازدید : 53 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
با توجه به اهمیت دیدار نماینده ایران و تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کشورهای از سه قاره آسیا، آمریکا و آفریقا اقدام به پخش زنده بازی خواهند کرد.مطابق این گزارش علاقمندان فوتبال در کشورهای الجزایر، آمریکا، بحرین، چاد، مصر، هندوستان، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، ماکائو، مالزی، موریتانی، مراکش، عمان، فلسطین، فیلیپین ، قطر، عربستان، سومالی، سودان، سوریه،ویتنام، امارات و یمن می توانند پیکار شاگردان امیر قلعه نویی و بوریرامی ها را به صورت زنده تماشا کنند.همچنین در کشورهای چین پنج کانالتلویزیونی، اندونزی سه کانال و تایلند دو کانال این مصاف را پوشش تصویری می دهند.در کشورمان شبکه سه به صورت زنده این بازی را پخش خواهد کرد.دیدار رفت نمایندگان ایران و ساعت 20 و 15 دقیقه چهارشنبه)فردا( در ورزشگاهآزادی آغاز خواهد شد.
پسر آبی بازدید : 47 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
تیم فوتبال استقلال از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی و از ساعت 20:15 از بوریرام تایلند میزبانی می کند.قبل از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، می شد بوریرام را به جرأت راحت ترین حریف ممکن برای استقلال برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا قلمداد کرد که با خوش شانسی ژنرال و شاگردانش این مهم برای آنها تحقق یافت تا استقلالی هابیش از پیش به کسب ستاره سوم خوش بین شوند.نکته قابل توجه در مصاف استقلال باحریف تایلندی این است که آبی های ایران تا پیش از این و از زمانی که لیگ قهرمانان آسیا حرفه ای شده است،هیچگاه به مصاف تیمی از کشورهای شرق آسیا نرفته و مجموعه دیدارهایش تنها به غرب آسیا و آسیای میانه خلاصه می شود.با این حال استقلالی ها قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا و در زمانی که جام باشگاه های آسیا در جریان بود، در دوره 90 - 91 این رقابت ها پس از عبور از سد السد قطر در دیدارهای مرحله مقدماتی، در مرحله دوم گروهی که به نوعی حکم مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها را داشت با تیم هایی از کره شمالی، تایلند و بنگلادش هم گروه شد تا برای صعود به نیمه نهایی در دیدارهایی که به صورت متمرکز به میزبانی داکا بنگلادش برگزار شد، شرکت کند.در این گروه استقلال ابتدا 2 بر یک 25آوریل کره شمالی را شکست داد، سپس مقابل بانکوک بانک تایلند 2 بر یک به برتری رسید تا مصافش با تنها تیم تایلندی در تاریخچه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی همراه باشد و در نهایت با تساوی مقابل محمدان بنگلادش به عنوان سرگروه به نیمه نهایی رسید.در این دوره استقلال در نیمه نهایی پلیتا جایا اندونزی را شکست داد و به فینال رسید و در فینال هم با غلبه بر لیائونینگ چین عنوان قهرمانی رقابت ها را به خود اخصاص داد.نکته جالب اینکه در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم استقلال باید در یک چهارم نهایی به مصاف تیم دیگری از تایلند رفته و در صورتی که تاریخ بخواهد پس از 22 سال برای این تیم تکرار شود، می توان به قهرمانی سه باره استقلال در آسیا بیش از پیش امیدوار بود.
پسر آبی بازدید : 50 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
استقلال فردا شب برای صعود به نیمه نهایی نیمه اول دیدار مقابل بوریرام تایلند را در حالی برگزار میکند که دو گلزن برتر آبی ها در ادوار دیدارهای این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا اعم از لیگ قهرمانان آسیا،جام باشگاه های آسیا و جام در جام آسیا همچنان در ترکیب تیم آبی پوش ایران حضور دارند تا چشم هواداران برای موفقیتی دیگر به ساق های آنها دوخته شود.در این میان فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال که البته بیشتر عمر فوتبالی خود را در خارج از ایران سپری کرده و حالا در سن 37 سالگی همچنان مانند یک ستاره در خط حمله آبی ها می درخشد و بارها در فصل جاری ناجی استقلال شده است با 3 گلی که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده با 23 گل به عنوان بهترین گلزن آسیایی استقلال محسوب می شود.در این بین مجیدی 14 گل را در لیگ قهرمانان آسیا و 9 گل دیگر را در رقابتهای جام در جام باشگاه های آسیا به ثمر رسانده است.همچنین پس از مجیدی، آرش برهانی، نیمکت نشین این روزهای استقلال با 12 گل در رده دوم قرار دارد و غلامحسین مظلومی و صمد مرفاوی مشترکاً با 8 گل در رده سوم قرار دارند.علیرضا اکبرپور و فراز فاطمی به همراه علیرضا نیکبخت واحدی نیز هر سه با 7 گل در رده چهارم قرار دارند.با پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موریکی، بازیکن برزیلی تیم گوانگژو چین با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و پس از وی هم یک برزیلی دیگر به نام ریبریو از الجیش قطر با 7 گل در این جدول ایستاده است.همچنین 4 بازیکن از استقلال با 3 گل زده در رده پنجم جدول گلزنان قرار دارند.
پسر آبی بازدید : 47 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
پژمان نوری پس از پایان تمرین استقلال در مورد دیدار مقابل بوریرام تایلند گفت: مشخص است دیدار سختو حساسی در پیش داریم. خیلی اوقات شده تیم های ضعیف نیز توانسته اند نتیجه بگیرند. بوریرام در حد استقلال نیست اما تیمی که توانسته به جمع هشت تیم نهایی راه پیدا کند مطمئناً حرف برای گفتن دارد. بازیکنان تیم می خواهند هر طور شدهپیروز شوند و حتی اگر حریف خود را با نتیجه پرگلی از پیش رو بردارند.* هاشم بیک زاده نیز در مورد دیدار مقابل بوریرام تایلند گفت: بازی سختی داریم فکر اینکه صد درصد پیروز می شویم کاملاً اشتباه است آنها بازیکنان خارجی دارند که همه دارای پاسپورت تایلندی هستند که شاید بتوانند از اکثر آنها استفاده کنند. تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوار هستیم که بتوانیم به موفقیت برسیم.
پسر آبی بازدید : 41 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
آندرانيك تيموريان به دليل تداوم آسيب ديدگي اش با نظر كادر پزشكي استقلال در بازي مقابل بوريرام به ميدان نمي رود.اين خبر شوك بزرگي براي كادر فني استقلال محسوب مي شود كه در انتظار بازگشت آندو بودند.
پسر آبی بازدید : 56 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
آرش برهانی پس از پایان تمرین امروز استقلال گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار مناسب است، کاملاً آماده دیدار مقابل بوریرام هستیم. فیلم مسابقات این تیم را دیده ام و امیدوارم بتوانیم آنها را شکست دهیم.وی در مورد اینکه آیا فکر می کند بازی سختی در پیش دارند، عنوان کرد: فکر نمی کنم بلکه مطمئن هستم بازی سختی در پیش داریم، همانطور که گفتم بازی های بوریرام را نظاره کردم و آنها حریف دست و پا بسته ای نیستند ان شاءالله با حمایت هواداران مان این تیم را شکست خواهیم داد.
پسر آبی بازدید : 49 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
هاشم بيگ زاده درباره وضعيت خود پيش از بازي مقابل بوريرام عنوان كرد:سه روز است به تمرين گروهي اضافه شده ام و خوشبختانه مشكلي براي همراهي استقلال در اين مسابقه ندارم.البته همه چيز بستگي به نظر كادر فني دارد كه من در اين بازي به ميدان بروم يا نه.وي ادامه داد:اگر مقابل بوريرام بازي كنم تلاشم بر اين است تا بهترين نمايش را براي استقلال داشته باشم.امسال،سال جام جهاني است و خدا را شكر مي كنم كه اول راه مصدوم شدم وهنوز تا جام جهاني وقت زيادي باقي مانده است.مدافع استقلال درباره تقابل با بوريرامخاطرنشان كرد:بر خلاف اظهاراتي كه مي شود اين تيم خطرناكي است.بازيكن خارجي زيادي دارد و ناشناخته بودن حريف كار را دشوار مي كند.بايد تلاش كنيم در تهران مقابل بوريرام برنده شويم تا كار به بازي برگشت نرسد.بيگ زاده درباره اظهارنظر عليرضا واحدي نيكبخت كه گفته بود از بازگشت اوخوشحال است گفت:عليرضا دوست من است.نه تنها براي او بلكه براي هم تيمي هاي خود آرزوي موفقيت مي كنم.در حال حاضر هم هدفم خوب تمرين كردن است تا در صورت نياز تيم بازي كنم.
پسر آبی بازدید : 45 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
در تازه ترین رده بندی سایت اطلاعات باشگاه های جهان تا تاریخ 19 مرداد 92 تیم استقلال که فصل گذشته با هدایت امیر قلعه نویی به قهرمانی لیگ برتر رسید و امسال نیز مدعی درجه یک قهرمانی است با کسب 1577.47 امتیاز در رده 101 جایگرفت.استقلال در حالی چهارشنبه هفته آینده از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف بوریرام تایلند خواهد رفت که تیم تایلندی دررده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان با امتیاز 1513.14 دررده 218 قرار گرفته است تا اختلاف 117 پله ای بین دو تیم حاکی از قدرت هرچه بیشتر شاگردان قلعه نویی در آستانه این دیدار حساس باشد.
پسر آبی بازدید : 39 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
دو هافبک لاليگايي بوريرام نمي رسنداين روزها بسياري در تلاش هستند تا بوريرام را تيمي ضعيف جلوه بدهند و به اين شکل وانمود کنند که استقلال براي صعود به جمع 4 تيم برتر آسيا مشکل چنداني پيش رو ندارد.اما تحقيقات استقلالي ها به نکاتي رسيده که نشان مي دهد بوريرام تيمي متمول است که براي موفقيت در ليگ قهرمانان هزينه هاي بسياري صرف کرده است و بازيکنان خوبي به خدمت گرفته که از جمله آنها مي توان با جذب 4 بازيکن از لاليگا اشاره کرد که جمع بازيکنان اين تيم که سابقه بازي در اسپانيا دارند را به عدد 7 رسانده است.اطلاعات اين بازيکنان به صورت دقيق در اختيار قلعه نوعي قرار گرفته است ضمن اينکه بوريرام دروازه بانيدارد که در گرفتن پنالتي همانند سيدمهدي رحمتي تخصص دارد. بوريرام با اين بازيکنان به تيمي قدرتمند تبديل مي شود اما آن طور که از شواهد امر پيداست 2 بازيکن لاليگايي اين تيم براي اين ديدار مقابل استقلال به علت مصدوميت قادر به حضور در ميدان نيستند.اين دو بازيکن در پست هاي دفاع و حمله هستند که مدت هاست با آسيب ديدگي روبه رو شده اند و گفته مي شودتا يک ماه ديگر نيز شرايط حضور در ميدان را به دست نمي آورند.اين دو بازيکن که سابقه سال ها حضور در ليگ اسپانيا را دارند براي ديدار رفت نمي توانند در ترکيب بوريرام قرار بگيرند ولي براي بازي برگشت مشکلي نخواهند داشت. گفتني است قلعه نوعي اطلاعات بوريرام را در اختيار گروه آناليز قرار داده و از آنها خواسته تاهر چه زودتر نقاط ضعف و قوت اين حريف را در اختيار قرار بدهند. منبع: روزنامه نود
پسر آبی بازدید : 37 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
تیم استقلال که قرار بود عصر امروز راهی رشت شود تا خود را برای بازی با داماش در هفته پنجم لیگ برتر آماده کند امروز ساعت ۱۱ صبح راهی این شهر می شود.با توجه به پرواز چارتر ساعت رفتن آبی پوشان به رشت تغییر کرد.نشست خبری امیر قلعه نویی ساعت ۱۷برگزار می شود و سپس استقلالی ها ساعت ۱۸:۳۰ در زمین عضدی تمرین خود را برگزار می کنند.جلسه هماهنگی این بازی هم ساعت ۲۰برگزار می شود. منبع: فارس
پسر آبی بازدید : 37 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
امیر قلعه نویی در آستانه دیدار تیمش مقابل داماش در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: بعد از بازی مقابل صبا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می دانیم که حریف ما تیم با برنامه است.وی افزود: چند بازی داماش را آنالیز کردیم و با توجه به آنکه آنها از امتیاز میزبانی استفاده می کنند کار سختی داریم ضمن آنکه بازی در چمنمصنوعی شرایط خاص و سختی های خودرا دارد. این هم از شانس استقلال است که در آستانه بازی با نماینده تایلند باید در زمین چمن مصنوعی بازی کنداما در هر صورت ما برای سه امتیاز به مصاف حریف می رویم.سرمربی تیم استقلال در ادامه در خصوص مصدومان تیم گفت: جمشیدیان، ساموئل و بیک زاده غایبانما در رشت هستند و به این جمع تیموریان را هم اضافه کنید که با ما نخواهد بود.وی در خصوص صحبت هایی که علیپوردر مورد ممنوع الفعالیت بودن یکی از اطرافینش به مطرح کرده بود گفت:این شخص قبلا اشتباهاتی داشته ولی من به یک جوان کمک کردم که به جامعه برگردد و دیگر آن اشتباهات را نکرده و توبه کرده است.قلعه نویی افزود: علیپور نه من را تهدیدکرده و نه حرفی به من زده است. برخی از این آقایان دشمن قسم خورده من هستند که اگر کوچکترین مشکلی از من می دیدند نابودم می کردند. اما سوال من این است چطور این آدمها که در اطراف من هستند وقتی عسل و کت و شلوار برای برخی از آقایان می فرستادند مشکلی نداشتند؟! اما حالا که من باج نمی دهم این افراد منشوری هستند و ممنوع الفعالیت هستند و مفسد می شوند؟!سرمربی تیم استقلال در واکنش به اینسوال که گفته می شود وی به خاطررابطه با برخی از بازیکنان به موفقیت می رسد گفت:اینهایی که این حرف ها را بدون سند و مدرک می زنند را به خدا و به دو دست بریده حضرت ابوالفضل)ع( واگذار می کنم.وی تاکید کرد:آقایان بروند قصه توپ های آل اشپرت را دربیاورند و ببینند چه کسانی پشت این قضیه هستند. نمایندگی این شرکت در امارات است و اگر این برند خوب استچرا یک تیم اماراتی از این برند استفاده نمی کند؟ آقایان اگر می توانند مثل دادکان یک میلیارد بگیرند و توپ پوما را بیاورند.مگرنمی گویند لباس های آقایان خوب استپس چرا مدیر این شرکت در برنامه 90 اعلام کرد لباس های ما درجه 3 و یا 4 است؟قلعه نویی ادامه داد: در یکی از بازیهای قبل از دیدار سپاهان و استقلالآرش افشین موقعیت صد در صد را خراب کرد اما در بازی با استقلال توپ سخت تر از آن را به گل تبدیل کرد. اگر افشین آن توپ را گل نمی کرد می گفتند او بازیکن فلانی است.حرف من این است که اگرمشکلی با من دارند مردانه رو کنند ولی مطمئن باشید این افراد دشمن قسم خورده من هستند که تا آخر عمر این دشمنی آنها ادامه دارد.وی در پایان گفت: اگر کوچکترین آتویی داشتند من را رسوای عالم می کردند.این را هم بگویم که اگر بفهمم فرد نزدیک به من روزی خطایی کرده باشد کاری می کنم از 10 کیلومتری من هم رد نشود!
پسر آبی بازدید : 55 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
حنیف عمران زاده در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال ضمن ابراز ناراحتی از امتیاز کسر شده از تیمش گفت: امیدوارم که آن یک امتیاز را به ما برگردانند تاصدرنشین بازی ها شویم.وی در خصوص شرایط استقلال گفت: ما خوب کار کردیم و استراحت خوبی هم انجام دادیم اما با این حال فقط نگران مصدومانمان هستیم که امیدواریم تا قبل از بازی با نماینده تایلند به جمع ما اضافه شوند.عمران زاده ادامه داد: داماش تیم بسیار خوبی است که نباید فکرکنیم چون در بازی گذشته نتیجه را واگذار کرده شرایط خوبی ندارد. بازیکنان تیم ما انگیزه خوبی دارند و ان شاءالله که به موفقیت برسیم.مدافع استقلال در خصوص دیدار مقابل داماش در چمن مصنوعی گفت: بازی در این زمین سخت است و آمار مصدومیت را بالا می برد اما امیدوارم در شهرستان ها شرایطی پیدا کنیم که همه بازی ها در زمین طبیعی برگزار شود.
پسر آبی بازدید : 58 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
مدافع تیم استقلال گفت:لذتی که بازی در محل به من دست می داد را حاضر نیستم با میلیاردها پول عوض کنم.به گزارش اوج نیوز،هاشم بیگ زاده درباره وضعیت مصدومیتش عنوان کرد:خدا را شکر خوب شدم و خیلی وضعیتم بهتر است.امیدوارم به بازی های آسیایی که پیش رو داریم به وضعیت مطلوب برسیم.امیدوارم قهرمانی در آسیا و ستاره سوم را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.وی درباره اینکه در دوران کودکی طرفدار چه تیمی بوده است و اینکه می گویند پرسپولیسی بوده است گفت:برای من لطفا حاشیه درست نکنید.آرزوی بچگی من فوتبال دیدن و فوتبالیست شدن بود.آرزوی دیگرم این بود که معلم شوم ولی دوم دبستان بودم که گاه گاه فوتبال بازی می کردم و فوتبال می دیدم به شدت علاقمند شدم که فوتبالیست شوم.مدافع استقلال افزود:لذتی که بازی در محل به من دست می داد را حاضر نیستم با میلیاردها پول عوض کنم.وی درباره اینکه آیا دوست دارد به دوران کودکی اش برگردد یا نه عنوان کرد:حتما همین طور است.هر وقت فرصت شود سراغی از دوستان سابق می گیرم و به آنها سر می زنم.مدافع استقلال درباره اینکه آرزوی فعلی اش چیست گفت:قهرمانی با استقلال در آسیا و پس از آن نتایج خوب با تیم ملی در جام جهانی.
پسر آبی بازدید : 47 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
هافبک ترینداد و توباگویی تیم استقلال گفت:من تقریبا به همه آرزوهایم رسیده ام،مثلا بازی در لیگ چزیره.به گزارش اوج نیوز،جی لوید ساموئل درباره اینکه ایران چطور جایی است عنوان کرد:من یک سال و نیم است اینجا هستم.حضور در اینجا برایم لذت بخش است وجای فوق العاده ای است.وی درباره اینکه قصه حضورش در ایران چه بود گفت:همه چیز از یک دوست به نام آندو شروع شد که به من گفت برای یک تست کوچک به ایران بیا.اینطور شد که ماندگار شدم.هافبک استقلال در پاسخ به این که آرزویش در کودکی چه بوده است، اظهار کرد: من تقریبا به همه آرزوهایمرسیده ام،مثلا بازی در لیگ جزیره.وی درباره اینکه آیا دوست نداشت دکترشود گفت:هیچ وقت دوست نداشتمدکتر شوم. همواره دوست داشتم فوتبال بازی کنم و بازی های بیشتری انجام بدهم.ساموئل در به سوالی درباره آرزوی فعلی اش، بیان کرد:آرزوی فعلی ام این است که استقلال گل بزند و همین طور تا قهرمانی و مخصوصا قهرمانی آسیا پیش برویم.
پسر آبی بازدید : 54 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
رحمتی در گفت و گویی متفاوت در خصوص زندگی شخصی و فوتبالی خودصحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید: *می گویند درون زمین خیلی باهوشی، درست است؟ نه فکر نمی کنم اینگونه باشد. من با توجه به شرایط تیم در پست دروازه بانی بازی می کنم و همه زوایای بازی را از عقب تماشا می کنم. *چطور است که چند سال خود را در اوج نگه داشتی؟ خیلی عوامل در این موضوع دخیل است. من سالم زندگی می کنم و خانواده و همسرم خیلی مراعات حال من را می کنند. شاید در برخی مواقع از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشته باشم و خیلی مواقع تحت فشار هستم اما آنها به من کمک می کنند. البته داشتن دوستان خوب و مربی خوبی مثل حمید بابازاده در موفقیت من تاثیر دارد. همیشه توکلم به خدا است و دستم را جلوی هیچ بنده ای دراز نمی کنم. *دوست داری دو پسرت فوتبالیست شوند؟ اصلا. دوست دارم آنها درس بخوانند ولی ورزش را هم برای تفریح دنبال کنند. * چرا پدران فوتبالیست اجازه این کار را به پسرانشان نمی دهند؟ من خودم در این فوتبال هستم و همه شرایط را می بینم.دوست ندارم همین شرایط برای فرزندانم اتفاق بیفتد. * اگر برادرت از تو بخواهد که کاری برایش در این فوتبال انجام بدهی چطور؟ من تنها یک خواهر داشتم که در 18 سالگی فوت کرد. *از فامیلها چطور؟ کمکی در ورزش بخواهند انجام می دهی؟ سعی می کنم حرفی نزنم.چون اگر چیزی بگویم فکر می کنند از روی حسادت است. فقط می توانم برای بچه های خودم تصمیم بگیرم ولی از آنها می خواهم روی درس خود تمرکز کنند و منتظر شانسی باشند که فقط یک بار به در خانه انسان می آید. خدا در هر زندگی فقط یک بار به انسان شانس می دهد که باید از آن نهایت استفاده را ببری. *قبول داری استعدادها در فوتبال ایران به چشم نمی آیند؟ زمانی که ما جوان تر بودیم همه چیز در تیم های پایه بدون چشمداشت بود. اما حالا شنیده ام برای حضور در یک تیم پایه 10 میلیون هزینه دریافت می شود. دیگر کسی از زمین خاکی معرفی نمی شود. در زمان برانکو 13 بازیکن تیم ملی امید در بزرگسالان حضور داشتند اما حالا چطور؟ یکی دو سال پیش احسان حاج صفی و انصاری فرد به فوتبال ما معرفی شدند اما دیگر خبری نیست. مشکلات زمین، توپ و خیلی مسائل دیگر هم دخیل است و البته هزینه بر. زمانی من در ورزشگاه قیانوری تمرین می کردم که یکی نزد من آمد و گفت فردا ساعت 4 تمرین داریم به فلان زمین بیا، حتی لباس هم به من داد اما حالا دیگر ازاین کارها خبری نیست. * اگر مهاجم بودی دوست داشتی به چه گلری گل بزنی؟ من یک مدت مهاجم بودم دیدم حال و حوصله دویدن ندارم گلر شدم! چون خیلی تنبل هستم اما این را هم بگویم بحث گلری و تنبلی متفاوت است. البته دوست داشتم به بوفون گل بزنم. * خیلی هم شبیه او هستی. بوفون چهره خیلی زیباتری دارد و من شبیه او نیستم! *کدام تیم ها را دوست داری؟یوونتوس و بارسا * چرا یوونتوس؟ چون بوفون بازیکن مورد علاقه ام در آنتیم بازی می کند. * دوست داری پنالتی چه بازیکنی را مهار کنی؟ دوست ندارم به چیزهایی فکر کنم که ممکن نیست اتفاق بیفتد. من از تخیلات خوشم نمی آید. *دوست داری چه چیزی بخری که پولش را نداری؟ خدا را شکر همه چیز دارم و به فکر خرید چیزی نیستم. * آرزویت چیست؟ خداراشکر در زندگی به همه چیز رسیدم اما آرزویم ظهور آقا امام زمان)عج( و سلامتی مردم و خانواده و پدر و مادرم است. انسان در زندگی و جامعه چیزهایی را می بیند که به این نتیجه می رسد هیچ چیز جز سلامتی ارزش ندارد.
پسر آبی بازدید : 48 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
آرش برهانی درباره آرزوی دوران کودکی اش عنوان کرد:من آرزویم این بود که فوتبالیست شوم.دروغ نمی گویم.من واقعا به فوتبال علاقه داشتم.وی درباره آرزوی فعلی اش اظهار داشت:آروزی ورزشی ام این است که با استقلال قهرمان آسیا شویم و در بحث شخصی هم سلامتی پدر و مادرم آرزوی همیشگی ام است.مهاجم استقلال درباره اینکه آیا چیزی بوده که علاقه داشته باشد بخرد اما نتوانسته است گفت:تا به حال در این باره فکر نکردهام ولی خیلی چیزها هست که دوست دارم داشته باشم.فعلا وضعیت مالی خراب است!وی درباره اینکه دوست دارد به کدام دروازه بان و چه تیمی گل بزند اظهار داشت:مسلم است اول دوست دارم به پرسپولیس در دربی گل بزنم.هر چند در گذشته این کار را انجام داده ام.در بحث دروازه بانهای خارجی هم به کاسیاس گل زده ام.مهاجم استقلال افزود:مگر وحید طالب لو،ایکر کاسیاس ایران نیست؟من به او گل زده ام.برهانی درباره اینکه به رحمتی هم گل زده است یا نه گفت:تا دلتان بخواهد به رحمتی گل زده ام.البته دربازی پلی استیشن!
پسر آبی بازدید : 52 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
قلعه نویی در برابر دوربین برنامه ویتامین ث گفت: من با صداقت کار میکنم و جایی فعالیت می کنم که این فاکتور وجود داشته باشد.وی افزود: به نظر من بازیکنی که 1000 تومان می گیرد ولی دلش با تیم است خیلی موفق تر از کسی است که قرارداد میلیاردی دارد ولی دل نمی دهد. بازیکنی که یک میلیارد درسال می گیرد یعنی روزی 3 میلیون تومان و باید کارایی لازم را داشته باشد.باید کارایی اش برای جامعه 15 میلیون تومان باشد. روزی هشت ساعت در مورد مسائل فنی وقت می گذاریم، عاشق بودن هم خیلی مهم است.خوشحالم که اکنون بالاترین مدرک حرفه ای مربیگری را دارم. مدرکی که من دارم تعداد کمی مربی در ایران دارند. 25 جام قهرمانی آورده ام اما باز هم به من می گویند سنتی هستی.وی در مورد مربیگری در پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس را دوست دارم، پرسپولیس تیم بزرگی است.شاید یک استقلالی من را دوست داشته باشد و آهش من را بگیرد. پس به پرسپولیس نمی روم. من سرباز استقلال هستم.قلعه نویی گفت: از اول هم دوست داشتم مربی شوم. تمرینات استانکو را یادداشت می کردم.دوست نداشتم دکتر یا خلبان شوم چون می دانستم نمی شود، باید واقع بین باشیم.سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما عاشق کارمان هستیم کادر فنی در فصل پیش فقط 40 درصد پول گرفته است و در این فصل هم چیزی دریافت نکرده ایم.وی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان داشت: دوست دارم مردم کشورم ایران در آرامش و امنیت و وضعیت مادی خوب زندگی کنند و لیاقت مردم ایران بالاتر از این ها است.البته اگر مدیرانی داشته باشیم که به فکر مردم باشند. به هاشمی رفسنجانی وقتی خدمت شان رسیدم گفتم مردم ایران گرسنه اند، مشکل اقتصادی دارند، به آنها کمک کنید.البته به او گفتم که مشکل ورزشی هم داریم اما این بحث آخری بود که مطرح کردم.وی در ادامه اظهار داشت: دوست دارم بااستقلال قهرمان آسیا شوم و چیز دیگری برایم مهم نیست.
پسر آبی بازدید : 47 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
محمد قاضی پس از پایان تمرین امروز استقلال از آرزوهایش گفت و در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از پرسپولیس سخت بود و از انتقالش به استقلال راضی است بیان کرد: جدایی از پرسپولیس سخت بود اما خدا را شکر حضور من در استقلال بد نشد و فعلا روند گلزنی خوبی دارم.او در پاسخ به این سوال که آرزوی فوتبالی اش چیست بیان کرد: همواره آرزو داشتم فوتبالیست خوبی در خارج از کشور شوم. بچه هم که بودم آرزویم خلبان شدن بود. اما آرزوی فعلی هم گل زدن به نویر است که اگر قسمت شود، در جام جهانی این کار را می کنم.مهاجم استقلال در ادامه افزود: یکی از آرزوهایم این است که از نظر مالی تامین باشم و دست دیگران را بگیرم. دوست دارم یک خانه ویلایی درتهران داشته باشم. بازیکنانی که درتهران بازی می کنند خوب پول میگیرند و شاید از عهده این مسئله برآینداما شهرستانی ها نهایتا بتوانند یک خانه خوب در تهران بخرند. من از تیم های زیادی طلبکارم. 230 میلیون ازذوب آهن، 360 میلیون از پرسپولیس و 70 – 80 میلیون از فولاد خوزستان.قاضی در پاسخ به این سوال که چقدربه قهرمانی استقلال در آسیا امیدوار است بیان کرد: با کمک هواداران و این کادر فنی حتما قهرمان آسیا می شویم.او در پایان و در پاسخ به این سوال که کدام گلش را بیش از بقیه دوست دارد گفت: گلم به بنیادکار زمانی که در ذوب آهن بودم را بیشتر از بقیه دوست دارم. منبع: ایسنا
پسر آبی بازدید : 47 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)
به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح الله زاده امروز به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رفت تا با اعضای این کمیته در خصوص کسر امتیاز از باشگاه استقلال به خاطر فحاشی تماشاگران گفت وگو کند.در این جلسه صالحی رئیس استیناف، موسوی و دادرس از اعضای استیناف و مسئول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال حضور داشتند. از مفاداین جلسه خبری به بیرون درز نکرد اما گفته می شود قرار است کمیته استیناف ظرف روزهای آینده در مورد اعتراض سه باشگاه سایپا، استقلال و ملوان به کسر امتیاز خود تصمیم گیری کند.
پسر آبی بازدید : 39 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
آبي پوشان كه روز چهارشنبه براي بازي مقابل داماش عازم رشت مي شونددر هتل كادوس اين شهر اقامت خواهند كرد.اين در حالي است كه مسولان استقلال هنوز نتوانسته اند بليط پرواز به رشت را براي روز چهارشنبه تهيه كنند و بنابراين احتمال سفر آبي ها به رشت با اتوبوس وجود دارد.تيم استقلال پنجشنبه شب از هفته پنجم ليگ برتر در رشت به مصاف تيم داماش مي رود.استقلال در بازي فصل گذشته به دليل لغو پرواز تهران به رشت يك شب در تهران ماند و فرداي آن روز با اتوبوس به اين شهر رفت و اين مساله به تعويق 24 ساعته بازي دو تيم انجاميد.
پسر آبی بازدید : 59 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
احمد جمشيديان كه سه هفته پيش تحت عمل جراحي كمر قرار گرفت،ازهفته آينده مراحل اوليه آب درماني اش را شروع خواهد كرد.وي در پايان فصل گذشته از سپاهان به استقلال ملحق شد.منبع: اوج
پسر آبی بازدید : 44 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
مهاجم استقلال می گوید، به بازی در چمن مصنوعی عادت دارد و از عملکردشدر این تیم راضی است.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران)ایسنا(، محمدمهدی نظری در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره دیدار این هفته تیمش برابر داماش گفت: پس از دیدار با صبای قم ریکاوری خوبی کرده ایم. البته برابر صبا کمی خستگی داشتیم و همین باعث شد بازی خوبی برابر آن ها نداشته باشیم اما امیدوارم در بازی با داماش بازی بهتری ارائه دهیم و این تیم را شکست دهیم. ما به سه امتیاز بازی با داماش نیاز داریم.او در پاسخ به سوالی درباره چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی رشت بیان کرد: من در فجر سپاسی بودم و چمن این ورزشگاه هم مصنوعی بود. به همین دلیل، نسبت به این قضیه عادت کرده ام. با این حال، اکثر بازیکنان مابرای بازی روی چمن مصنوعی چندان آماده نیستند. جوانی داماش و انگیزه آن ها من را به این نتیجه می رساند که داماشی ها برای سه امتیاز برنامه دارند. با این حال همان طور که گفتم، همه تلاشمان را برای کسب سه امتیازبه کار خواهیم گرفت.مهاجم استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چندان در گلزنی موفق نبوده، اظهار کرد: در گل زدن همان طورکه گفتید، چندان موفق نبودم اما در مجموع برای استقلال تاکنون مثمر ثمر بازی کرده ام.
ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 699
  • بازدید سال : 3,112
  • بازدید کلی : 15,232
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز