loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 53 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

هادی تامینی یکی از بازیکنانی است که به تازگی مورد توجه کادرفنی استقلال قرار گرفته است.

به گزارش فارس، تامینی در این خصوص اظهار داشت: به تازگی با مدیر برنامه های من صحبتی صورت گرفته ولی هنوز چیزی قطعی نیست و من منتظر مشخص شدن وضعیت خط دفاعی استقلال هستم.

پسر آبی بازدید : 73 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

حضور نیکبخت واحدی در استقلال با وجود شدت گرفتن اعتراض هواداران این تیم قطعی شد اما باز هم انتقادها ادامه دارد و به نظر می رسد این بازیکن فصل سختی در پیش داشته باشد

هواداران استقلال برای توجیه انتقاد کن فقط به پرسپولیسی شدن وی اشاره نمی کنند؛ مسئله ای که آنها را آزار می دهد مصاحبه هایی است که علیه استقلال انجام داده و هنوز به یاد دارند.

برخی از گفته های نیکبخت در سالهای قبل به شرح زیر است:

پس از پیوستن به پرسپولیس: هیچ وابستگی به استقلال ندارم! من از کودکی پرسپولیسی بودم!

7سال در تیم استقلال زحمت کشیدم و برای خودم متاسفم که آن زمان چنین کاری را انجام دادم. هواداران پرسپولیس چنین رفتارهای زشتی را هیچ وقت با کسی نداشتند و به من هم همواره لطف دارند اما برای تماشاگران و طرفداران استقلالی که به استادیوم می‌آیند متاسفم.آنها خیلی نمک‌نشناسند.

پس از حضور در دفتر فتح الله زاده و پاسخ به سوال احتمال بازگشت به استقلال: من پرسپولیسی هستم و غیر از موفقیت در پرسپولیس به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

پس از دربی: چیز خاصی از استقلال ندیدم که بتوانم در باره این تیم نظر بدهم. فقط تنها موردی که مشهود بود خوش‌شانسی استقلالی‌ها بود.

پس از دست زدن برای هواداران استقلال در دربی: دست زدن من برای هواداران استقلال به خاطر این بود که با این کار جواب بی لیاقت ها را بدهم! آنها به من بی احترامی کردند اما من برایشان دست زدم. این کار من فقط برای افرادی بود که در داخل ورزشگاه بودند. غیر از این کار دیگری نمی توانستم انجام دهم. امیدوارم با این موارد برخورد شود.

 

پسر آبی بازدید : 48 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)


Havadar

باز هم فصل نقل و انتقالات. فصل داغ فوتبال. فصل رفتن ها. فصل آمدها. فصل گریه ها و فصل خنده ها. فصل قراردادهای بالاتر از سقف قرارداد و فصل قول هایی که مردانه نیستند! رفتارهایی که اصطلاحا آنها را «دو در کردن» می نامند!

همیشه وقتی می رسیم به نقل و انتقالات تابستانه و زمستانه، حسی با من همراه می شود. حسی که نه تنها با من، بلکه با میلیاردها هوادار فوتبال همراه می شود. حسی با چاشنی های تلخ و شیرینِ مخصوص به خودش!

همیشه با فصل نقل و انتقالات ترس داریم از رفتن محبوب هایمان! ترس بی معرفتی با معرفت ها و کابوسِ پیشنهادهای پر زرق و برق رنگ ها! بازی رنگ ها در نقل و انتقالات. ترس از زرد شدن، قرمز شدن و سبز شدنِ آبیِ محبوبم. کابوس پیشنهاد های میلیاردی این و آن! دوستی هایی که دشمنی را رقم می زنند!

اشک های من این طرف و لبخند هواداران رقیب طرف دیگر.
آری. نقل و انتقالات، بازی اشک ها و لبخند هاست! بازی اشک ها و لبخندهای هواداران!

در این فصل به ماهیت جمله ی «این استقلال است که می ماند» پی می برم. این می آید، آن می رود! ولی تنها چیزی که می ماند استقلال است. استقلالی که اگر نبود این و آنی هم نبودند که بر سرِ ستاره و سوگلی شدنشان دعوا باشد.

راه باز است برای همه، برای این ها و آن ها. هر که خواست بیاید و هر که خواست برود! اما این رفت و آمدها و آمد و شدها، آداب مخصوص خودش را دارد. قرار نیست هر که رفت بیانیه صادر کند علیه تیم! بیانه صادر کند و تیم را خراب کند. چرا که تنها چیزی که خراب می شود خودش است و نه تیم…

راه باز است و جاده دراز! اما یادت باشد اگر رفتی با سر و صدا و بیانیه، در راه هم پشت سرت ببند و برنگرد! به عقب نگاه نکن بعد از رفتن. در را ببند، یک قفل هم بزن روی در که اگر خواستی برگردی هم، نتوانی!

رفتن با بیانیه، دری است که قفل می شود برای همیشه. می شود پوسترهای پاره و کنده شده از روی دیوارها! میشود…

انتخاب با توست. ولی یادت باشد استقلال فقط یک تیم نیست. استقلال زندگی خیلی هاست. پس با زندگی خیلی ها بازی نکن!


پسر آبی بازدید : 46 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)


nikbakht2

هفت سال پیش، بمب خبری… بمبی که بازار نقل و انتقالات را لرزاند، صفحه یک روزنامه ها و بخش های خبر ورزشی تلویزیون را، و میلیون ها دل عاشقی را که از خیانت معشوق با خبر شدند. بمبی که خانه های آبی را لرزاند، دیوارهای اتاقی که روزی محل نصب پوسترت بودند: علیرضا واحدی نیکبخت… و با لرزش دیوارها، پوسترها فرو ریختند. بر کف زمین، پاره ی پاره. کسی حوصله نداشت تکه های پوستر را جمع کند و در سطل زباله بیاندازد.

چه بارانی بود! باران خوشبختی برای حریف و باران خون برای ما!
چه بارانی بود! باران پول برای تو و باران اشک برای ما!
تلفن ها زنگ می خورد، پسرک که تازه از آمدن تعطیلات تابستانی خوشحال شده بود، غمناک پاسخ می داد. صدای آن طرف پرتاب نفرت بود: «دیدی نیکبختتون اومد پرسپولیس!» کاش تابستان نمی رسید. کاش بهار به پایان نمی رسید که فصلِ قهرمانی استقلال بود، اولین قهرمانی در لیگ برتر…

عاشق دیروزِ نیکبخت حالا با سرزنش پدر و مادر و دوست و آشنا روبرو می شد: «دیدی بازیکنی که خودتو براش میکشتی چجور بهتون پشت کرد» و اینگونه تو مثالی بودی برای اثباتِ اشتباه بودن علاقه به یک بازیکن!

گریه و غم. بغض و نفرت. تلخی، تلخی، تلخی… لباس هایی که روزی با ذوق پوشیده می شدند فقط چون نام و شماره ات (همان ۲۲ دوست داشتنی که گفتی!) روی آنها بود. و حالا پاره شدند باز هم فقط به خاطر اینکه اسم تو رویشان بود!

گریستیم و گریستیم، خندیدند و تو هم با آنها خندیدی. به ما که گل زدی، با مشت بر سینه کوبیدی، ظاهرا بر قلب خودت، اما در واقع بر قلب ما. تویی که مایه افتخارمان بودی، در اوج وابستگی رهایمان کرده بودی و حالا با رقیب عشقی مان می خندیدی… به ریشمان!

و تو حال و روز ما را ندیدی، چون داشتی با هواداران تیم حریف عکس یادگاری می انداختی و توپ و لباس قرمزشان را امضا می کردی!
آن روزها گذشت و دنیا عوض شد. شکوه و جلالت ذره ذره از بین رفت. عکست از صفحه یک روزنامه ها، محو شد. رقیب عشقی ما هم تو را طرد کرد! نیکبخت دیگر نام بزرگی نبود. آن قدر بزرگ نبود که وقتی محرومش می کنند صدای اعتراض حامیانش به گوش برسد، حتی آنهایی که در خنده به ما، هم صدایشان شده بودی!

و حالا برگشته ای! «به خانه ات»! بی حاشیه!
می خواهی گاو و گوسفند زیر پایت قربانی کنیم؟ یا فرش برای ورودت بیاندازیم؟ فرشی به رنگ «پرسپولیس» که هنوز دست هوادارانش را می بوسی! میخواهی اصلا مجسمه ات را بسازیم؟ یا یک موزه افتخارات نیکبخت برایت تاسیس کنیم به مناسبت نیکبختی مان از بازگشتت! موزه ای که در آن لباست را بگذاریم، کفش هایت را و جام هایت؟ کم در استقلال بوده ای؟ موزه خالی می ماند؟ خب می توانیم میلیون ها دل شکسته ی آبیِ آن سال ها را هم بگذاریم. میلیون ها دستمالی که به اشک، مرطوب شدند. تکه پاره های لباس های هواداران که اسمت رویشان بود و پوسترهایت را از توده های زباله پیدا می کنیم و آن جا نمایش می دهیم! گریه را نمایش می دهیم! اندوه را… و نفرت را!

خودت را جای ما بگذار! ما و تو و خاطراتمان. ببین اگر جای ما بودی چه حسی از برگشتن نیکبخت داشتی. همان انتظار را از ما داشته باش…

پسر آبی بازدید : 44 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)


علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه مراسم رونمایی از نوشابه انرژی‌زای باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه به خاطر تأخیر در این جلسه گفت: ما مدتی است با باشگاه پرسپولیس کارهای اقتصادی انجام می‌دهیم ولی وقت نمی‌شود آنها را منعکس کنیم. دوستی به من گفت پرسپولیس رستوران زده و من هم به آنها گفتم که ما هم رستوران زده‌ایم ولی دیدم رویانیان چندی پیش در تلویزیون به من با نیشخند گفت که فتح‌الله‌زاده مدعی شده می‌خواهد ایرلاین بزند اما من نگفته بودم که ما ایرلاین خریده‌ایم بلکه گفتم کارهایش را پیش بردیم ولی به دلیل مشغله آن را رها کردیم. حالا هم به شما نوشابه تولید شده باشگاه استقلال در سال 2006 را نشان می‌دهم که بعداً رویانیان نگوید هرکاری انجام داده ما از روی دست او تقلب کرده‌ایم.

وی افزود: همه می‌گویند رنگ آبی این نوشابه خوشمزه‌تر است چون طعم قهرمانی می‌دهد و تمام نوآوری‌اش کاملاً ایرانی است. اگر شما خبرنگاران در طول این یک هفته از من پرسیده‌اید که چرا خسته نمی‌شوم به خاطر این است که از این نوشابه‌ها می‌خورم (با خنده).

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر جلسه‌اش با نکونام گفت:‌ جلسه خوبی بود و همه چیز تمام شد. هم نکونام و هم رحمتی امشب قراردادشان را نهایی می‌کنند و با پژمان منتظری نیز صحبت کردیم که تا نیم‌فصل در تیم ما بماند هرچند می‌خواهم او را متقاعد کنم که تا آخر فصل در استقلال بماند


به ادامه مطلب بروید

پسر آبی بازدید : 46 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 

                              

امیرحسین صادقی پس از خروج از دفتر علی فتح‌الله‌زاده از تمدید قراردادش به مدت یک سال با استقلال خبر داد.

پسر آبی بازدید : 43 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

                               

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس که امروز جلسه‌ای را با محمد قاضی برای بازگشت به این تیم برگزار کردند نمی‌توانند از این بازیکن استفاده کنند. علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این موضوع گفت: اصلاً اجازه جدایی به محمد قاضی را نمی‌دهیم و بازگشت او به پرسپولیس ممکن نیست. 

وی تأکید کرد: قاضی با ما قرارداد امضاء کرده و حتی چکی که در اختیار او گذاشتیم نقد شده است، به این ترتیب باشگاه اجازه جدایی به او را نخواهد داد. 

پسر آبی بازدید : 52 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

                          

در مراسمی با حضور علی فتح‌الله‌زاده و برخی مسئولان شرکت تولید نوشابه امروز از نوشابه انرژی‌زای استقلال رونمایی شد. روز گذشته پرسپولیس هم از این نوشابه خود رونمایی کرده بود

ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 704
  • بازدید سال : 3,117
  • بازدید کلی : 15,237
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز