loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 49 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که سیدمهدی رحمتی قرارداد خود را با مسئولان باشگاه استقلال به امضا رساند و حدود یک ساعت با مدیرعامل این باشگاه جلسه داشت به یکباره اتفاقات عجیبی در مقابل درب ساختمان لارستان رخ داد.

 

در این لحظات بود که درب پارکینگ ساختمان دفتر فتح‌الله‌زاده باز شد و در حالی که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد، با هماهنگی معاون استقلال، جواد نکونام با خودروی شخصی‌اش و بدون آنکه حتی شیشه اتومبیلش را پایین دهد مقابل چشم خبرنگاران وارد پارکینگ شد.

در همین لحظات بود که نکونام با مهدی رحمتی و فتح‌الله‌زاده عکس یادگاری گرفت و مهدی رحمتی نیز پس از این موضوع بلافاصله ساختمان لارستان را ترک کرد.

 

پیش از این شایعاتی در مورد اینکه باشگاه استقلال قصد دارد یکی از دو نفر را در این تیم نگه دارد مطرح شده بود اما سرانجام دروازه‌بان استقلال قرارداد خود را تمدید کرد و نکونام به گفته خودش یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند.

پیش از این امیر قلعه‌نویی جلسه‌ای را جداگانه با جواد نکونام برگزار کرده بود.

 

عکس یادگاری نکونام، فتح‌الله‌زاده و رحمتی


پسر آبی بازدید : 51 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

·                                                                  عکس های علیرضا نیکبخت واحدی

   در حالی که حدود 25 دقیقه از آغاز تمرین استقلال گذشته بود، یکی از لیدرهای استقلال بعد از گفت‌وگو با امیر قلعه‌نویی به سمت تماشاگران رفت و گفت قلعه‌نویی از تماشاگران می‌خواهد مجیدی و نیکبخت را تشویق کنند.

·        بعد از صحبت‌های این لیدر، نیکبخت و مجیدی به سمت قلعه‌نویی رفتند و با همراهی او به سمت تماشاگران آمدند. تماشاگران بعد از این اتفاق به شدت علی نیکبخت واحدی را تشویق کردند و سپس یکی از لیدرها تلاش کرد تماشاگران را آرام کند تا نیکبخت با آنها صحبت کند. بعد از سکوت جمع، نیکبخت خطاب به آنها گفت: خوشحالم که دوباره به استقلال آمدم و از بازی کنار همبازیان سابقم خوشحالم. از شما هم ممنونم که من را پذیرفتید. الان احساس خوبی دارم.

·        در همین هنگام یکی از تماشاگران فریاد زد "دروغ نگو!" که با صدای "هیس!" تماشاگران روبه‌رو شد و از او خواسته شد، ساکت باشد. بعد از این اتفاق تماشاگران مجددا علی نیکبخت واحدی را تشویق کردند و او دوباره در جمع سایر بازیکنان حاضر شد و به ادامه تمرین پرداخت.

 

پسر آبی بازدید : 42 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

·      

 

                                                

 

 

         تمرین دیروز آبی پوشان با حاشیه ها و اتفاقات جالبی همراه بود.

·        خبر حضور علیرضا نیکبخت واحدی در تمرین امروز باعث شد تا امروز هواداران زیادی خود را به کمپ زنده یاد حجازی برسانند. امروز بیش از 1000 تماشاگر استقلال با حضور در ورزشگاه چشم انتظار بازیکنان این تیم بودند.

·        نکته قابل توجه حضور بیش از 50 نفر از طرفداران علیرضا نیکبخت واحدی در تمرین بود که آنها این بازیکن را تا رختکن بدرقه کردند.

·        در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی جلسه ای را با سایر اعضای کادرفنی تیمش برگزار کرد. وی مورد تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. علیرضا نیکبخت در تمرین امروز به محض ورود به زمین از قلعه نویی رخصت و او را در آغوش گرفت.

·        سرمربی استقلال برخورد گرمی با این بازیکن داشت و او را تحویل گرفت. در همین لحظات بود که تماشاگران استقلال او را مورد تشویق قرار دادند اما تعدادی دیگر از آنها به تشویق وی اعتراض کردند.

·        امیر قلعه نویی نیز رو به آنها کرد و از تماشاگران درخواست کرد کخ اقدامی انجام ندهند که با این حرکت تماشاگران یک صدا بازیکن جدید آبی پوشان را مورد تشویق قرار دادند.

·        *پژمان نوری امروز با فرزند کوچک خود به نام پرشاد در تمرین شرکت کرد. شباهت وی به پدرش باعث شد تا تماشاگران او را با شعار« کوچولوی پژمان نوری» مورد تشویق قرار دهند و از او بخواهند پژمان را سمت او ببرد که بازیکن جدید استقلال این کار را انجام داد.

 

·        حضور و اضافه شدن بازیکنان جدید و فصل گذشته استقلال باعث شد تا خبرنگاران و عکاسان زیادی به محل تمرین آبی پوشان بیایند.

·        ولاده لازاروسکی هافبک تیم ملی مقدونیه در تمرین حاضر شد و با سایر بازیکنان این تیم تمرین کرد.

·        مرتضی هاشمی زاده بازیکن اسبق استقلال در میان تماشاگران نشسته بود و جالب اینجاست که تماشاگران او را مورد تشویق قرار دادند.

·        بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین آبی پوشان فرهاد مجیدی به محل تمرین رسید و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. درست چند دقیقه بعد مهدی رحمتی با لباس شخصی به محل تمرین آمد و قلمدوش هواداران شد. وی که با تشویق هواداران روبرو بود به سمت سرمربی آبی پوشان رفت و در کنار وی حضور پیدا کرد.

·        به محض ورود مهدی رحمتی تماشاگران با شعار کی‌روش یادت باشه رحمتی باید باشه از این بازیکن حمایت کردند.

·        تماشاگران استقلال تصور می کردند که جواد نکونام به محل تمرین این تیم آمده و به همین دلیل او و فتح الله زاده را هم مورد تشویق قرار دادند اما متوجه شدند که خبری از این بازیکن نیست.

·        *طرفداران تیم استقلال که البته با بی نظمی در کمپ زنده یاد حجازی مستقر شده بودند تمامی بازیکنان این تیم را به ندرت مورد تشویق قرار می دادند.

·        *هاشم بیک زاده که این روزها سوژه اصلی طرفداران استقلال است به تمرینات اختصاصی پرداخت.

·        در 40 دقیقه ابتدایی تمرین بازیکنان تمرینات پرفشاری را زیر نظر دکتر حاج قاسم مربی بدنساز آبی پوشان پشت سر گذاشتند.

·        مهدی فنونی زاده، پورحیدری، بیانی، دین محمدی و دکتر نوروزی از حاضرین تمرین امروز استقلال بودند. ضمن اینکه میرشاد ماجدی در تمرین امروز غایب بود.

·        محمد مهدی نظری به دلیل مصدومیت نتوانست با آبی پوشان تمرین کند و تنها در گوشه ای از زمین نظاره گر برنامه های آماده سازی استقلال بود.

·        آکاله بازیکن ساحل عاجی برای چندمین روز متوالی با بازیکنان تیم استقلال به تمرین پرداخت.

·        مرحله بعدی تمرین انجام کارهای تاکتیکی بود. بازیکنان در گروه های 4 نفره زیر نظر مجید صالح تمرین می کردند و در پایان در قالب دو تیم فوتبال دستگرمی انجام دادند.

·        زمانی که حدود 40 دقیقه از تمرین تیم فوتبال استقلال گذشته بود، امیر قلعه‌نویی از فرهاد مجیدی درخواست کرد تا نیکبخت را به سمت هواداران ببرد و او را با آنها آشتی دهد. پس از این فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی دست نیکبخت را گرفتند و به سمت هواداران بردند و نیکبخت به آنها گفت: بسیار ممنونم و خوشحالم که در کنار هم تیمی‌های سابقم کار می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی را در این تیم داشته باشم. خوشحالم که شما هواداران من را پذیرفتید. در این هنگام یکی از هواداران استقلال خطاب به نیکبخت واحدی گفت دروغ نگو پس از این صحبت هوادار، مجیدی از آنها درخواست کرد که دیگر چیزی نگوید و این صحبت مجیدی باعث شد تا همه هواداران یک صدا نیکبخت واحدی را تشویق کنند.

·        هواداران استقلال همچنین از نیکبخت واحدی خواستند تا به پرسپولیس گل بزند.

درحالی که فوتبال درون تیمی برگزار می شد فرهاد مجیدی با دریبل دروازه بان یک پنالتی از او گرفت که آرش برهانی توپ را برداشت تا پنالتی را بزند در این لحظات تماشاگران شعار می دادند« بده نیکبخت بزنه» که البته نیکبخت این موضوع را قبول نکرد و برهانی برخلاف جهت دروازه بان توپ را وارد دروازه کرد
پسر آبی بازدید : 51 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

 

            

 

* علی فتح‌الله‌زاده بعد از جلسه امروز با جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی در جمع خبرنگاران درباره ناراحتی رحمتی هنگام خروج از باشگاه توضیح داد: قرار بود امروز درباره قرارداد و نحوه پرداخت صحبت کنم. همچنین به نکونام گفتم ساعت 13:30 به دفترم بیاید اما از طرفی کار رحمتی زود تمام و حالش هم به هم خورد و من مجبور شدم برای او قرص قوی بیاورم، دیشب هم حالش خوب نبود.

 

وی ادامه داد: حال رحمتی به قدری نامساعد بود که به دوستش گفتم تا زمان سوار شدنش به خودرو مواظبش باشد. با این حال زمانی که رحمتی در دفترم بود به او گفتم بنشین تا نکونام هم بیاید و با هم جلسه برگزار کنیم و عکس بگیریم. حتی او را 20 دقیقه معطل کردم تا با نکونام عکس بگیرد و به شائبه‌ها پایان دهد اما از قیافه‌ رحمتی هم معلوم بود که فشارش افتاده و من به او قرص 800 دادم.

 

مدیرعامل استقلال در ادامه از نهایی شدن پیوستن نکونام و رحمتی به استقلال خبر داد و افزود: این دو کارشان تقریبا تمام شده است. جواد قرارداد دو ساله دارد اما نکته‌ای داشت که به او گفتم برود تا کارهایش را انجام دهیم. فکر نمی‌کردم امسال این بازیکنان را بگیریم، تقریبا همه تیم حفظ شد، ضمن اینکه بزرگانی مثل جمشیدیان، نوری، قاضی و نظری را جذب کردیم. این حرف من نیست بلکه امیر قلعه‌نویی هم می‌گوید تیم نسبت به پارسال قوی‌تر شده است.

 

فتح‌الله‌زاده همچنین درباره جذب دو بازیکن خارجی تصریح کرد: ما فیلم‌شان را دیده‌ایم و مورد تایید سرمربی هم هست. امسال هم چند بازیکن خارجی را در نظر داریم که یکی از آن‌ها در لیگ فرانسه بازی کرده‌ و امشب به ایران می‌آید. این بازیکن ملیت فرانسوی داشته، 29 سالش است و در پست هافبک هجومی بازی می‌کند. همچنین فردا و پس فردا در تمرین حاضر خواهد شد و اگر قلعه‌نویی او را پسندید، قراردادش را ببندیم.

 

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نگران اعتراض هواداران به جذب نیکبخت نیست، اظهار کرد: بگذارید یک موضوعی را رک و پوست کنده بگویم. اگر ما سال گذشته قهرمان شدیم، برای این بود که خدا به خاطر مظلومیت من دلش سوخت. البته همه تیم زحمت کشیدند اما این باور کردنی نیست که با 3 میلیارد پول قهرمان شد. بقیه تیم‌ها 40 میلیارد هزینه کردند. من دو تیم سراغ دارم که 35 و 40 میلیارد هزینه کرده‌اند اما در مقابل استقلال که باید 17 میلیارد هزینه می‌کرد، تنها 3 میلیارد پول دستش رسید.

 

وی درباره جذب نیکبخت واحدی ادامه داد: دیدم همه نیکبخت را زده‌ و طردش کرده‌اند. او استعداد خوبی دارد اما راه را اشتباه می‌رفت. اگر می‌گوییم معلم هستیم و اخلاق داریم باید چنین جاهایی نشان دهیم. تنها وظیفه روحانی این نیست که فقط به طلبه‌ها درس دهد بلکه جوانی را هم که سر کوچه است، باید نصیحت کند. من هم این وظیفه را مقابل افرادی مثل نیکبخت داشتم. انگیزه او بالاست. من هم کار معلمی که وظیفه‌ام بود را انجام دادم. آماده‌ هر انتقادی هم هستم اما مطمئنم نیکبخت نه تنها به فوتبال بلکه به زندگی برخواهد گشت. خدا هم عوضش را به ما می‌دهد. در مورد منتقدان هم باید بگویم دیروز در کمپ این همه از او استقبال کردند و تنها یک معترض به چشم آمد. به هر حال هوادار ما هم باید معرفت به خرج دهد تا نیکبخت به زندگی برگردد.

 

به گزارش ایسنا، فتح‌الله‌زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره وضعیت پژمان منتظری و خسرو حیدری توضیح داد:‌ قرارداد پژمان را امروز یا فردا می‌بندم. او نیم فصل اول می‌تواند برای ما بازی کند اما خدا را چه دیدی شاید سرش را کلاه گذاشتم و یک ساله با او بستم! با خسرو حیدری هم فردا جلسه می‌گذارم تا خیالم از بابت او راحت شود و به استراحت بروم. خسرو قصد جدایی ندارد و همیشه با ما هست.

 

وی همچنین درباره مشکل امیرحسین صادقی برای بستن قرارداد با استقلال تاکید کرد: رابطه ما با امیرحسین پولی نیست. وقتی می‌بینم پارسال چقدر قرارداد بسته ناراحت می‌شوم. امیرحسین یکی از آن‌هایی است که می‌گفتم 30 – 40 درصد قراردادش را گرفته.

 

فتح‌الله‌زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که در جلسه دیروزش با فرهاد مجیدی چه گذشت افزود: مجیدی دیروز به دفترم آمد و از او پرسیدم غذا چه می‌خوری، گفت چلوکباب سلطانی. من به او گفتم مرد مومن هیات مدیره ما چلوکباب ساده سفارش می‌دهد. البته ماشاءالله، فرهاد همه غذایش را هم خورد، نوش جانش!

 

مدیرعامل استقلال درباره هدف تیمش در جام باشگاه‌های آسیا نیز تاکید کرد: ما به دنبال رسیدن به چهار تیم برتر هستیم، اگر به آن برسیم با دعای مردم به فینال هم خواهیم رسید. هدف فینال است اما کار سختی داریم. ما در مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که میلیاردی هزینه کردند.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره مجتبی جباری گفت: سوال‌تان تکراری است. من پیش از این بارها موضعم را در این باره اعلام کرده‌ام.

پسر آبی بازدید : 43 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

        

معمولاً تیم‌هایی که امیر قلعه‌نویی هدایت‌شان را برعهده داشت تمرینات پیش‌فصل را زودتر از سایر تیم‌ها آغاز می‌کردند اما این‌بار برخلاف سال‌های قبل استقلال دیرتر از همه تیم‌ها استارت زد، گرچه خود امیر سعی می‌کند نگرانی‌هایش را پنهان کند و تنها با امیدواری نسبت به آینده از آماده کردن تیمی در حد و اندازه‌های نام استقلال خبر می‌دهد. با سرمربی استقلال راجع به تمامی اتفاقات اطراف باشگاه صحبت کردیم که می‌خوانید:

*از شما و تیم‌‌تان بعید بود با این شکل برای فصل جدید استارت بزنید؟

شرایط استقلال امسال با تمام سال‌های قبل فرق می‌کرد و چاره‌ای هم نبود جز ساختن با این شرایط. اتفاقاً من هم دوست نداشتم تیم این‌گونه استارت بزند اما مشکلات دست به‌دست هم داد تا یکی، دو هفته از برنامه عقب باشیم.

*چه مشکلاتی؟

تا دلتان بخواهد مشکل بود؛ از بی‌پولی گرفته تا حضور اکثر بازیکنان‌مان در اردوی تیم‌ملی.

*همین الان هم که شما از مسافرت برگشتید و چند بازیکن جدید جذب شدند تیم شکل و شمایل یک مدعی را ندارد؟

عجله نکنید تا یکی، دو روز دیگر تیم دیگری را در تمرینات خواهید دید. به‌ هر‌حال همه ظاهر امر را می‌بینند و کسی از باطن آن خبر ندارد که مدیریت باشگاه و کادرفنی با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است! 14 بازیکن ما قراردادشان تمام شده بود، 7 ملی‌پوش داشتیم و از همه مهم‌تر کلی بدهکاری روی دست باشگاه ماند و همه هم پول‌شان را می‌خواستند. با این شرایط قطعاً بروز هر مشکلی در راه شروع تمرینات طبیعی است و کاری هم نمی‌توان کرد.

 

بقیه در ادامه مطلب
پسر آبی بازدید : 55 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (1)



به گزارش نامه به نقل از گل ، جکسون کوئِلیو (متولد 28 فوریه سال 1986 ، ایپاتینگا) که معمولاً او را با نام جاجا کوئلیو یا به طور مختصر

«جاجا» می شناسند یک هافبک/مهاجم برزیلی است که در حال حاضر برای باشگاه متالیست خارکیف اوکراین توپ می‌زند.



ورود به اروپا و قراردادهای قرضی

جاجا کوئلیو، محصول جوانان باشگاه آمریکا ام جی برزیل در نوامبر سال 2007 به اروپا رفت تا قراردادی را با تیم فاینورد هلند به امضا برساند، اما به محض این که به شهر روتردام رسید با باشگاه وسترلو هلند قرارداد قرضی امضا کرد. پس از آن جاجا به تیم ختافه پیوست، بعد از انجام 2 بازی برای ختافه در نیم فصل دوم مسابقات به تیم فلامینگو قرض داده شد و پس از آن در نیم فصل دوم فصل 2006/2007 به ریسینگ گنک بلژیک قرض داده شد. سرانجام در نیم فصل اول 2007/2008 به وسترلو بازگشت.

متالیست خارکیف

در فوریه سال 2008، جاجا قرارداد سه سال و نیمه ای را با متالیست خارکیف اوکراین به امضا رساند. در 2 اکتبر سال 2008 و در خلال رقابت های جام یوفا جاجا کوئلیو گلی را از فاصله 40 متری در مقابل بشیکتاش ترکیه به ثمر رساند که هیچگاه از خاطر هواداران متالیست پاک نخواهد شد. در سال 2008 پس از والیانسین بالکاویچ کاپیتان سابق دیناموکیف، جاجا به دومین بازیکن خارجی بدل شد که جایزه MVP را از روزنامه ورزشی کوماندا دریافت کرد.

ترابوزان اسپور

در 7 آگوست سال 2010، با قراردادی 4 ساله به ارزش 4.2 میلیون یورو جاجا کوئلیو به ترابوزان اسپور پیوست. او اولین حضور کامل خود را در ترکیب ترابوزان در مقابل آنتالیا اسپور تجربه کرد که به تساوی 0-0 انجامید. بعد از سه بازی در لیگ، جاجا موفق شد تا در بازی مقابل کاسیمپاسا که به برد 7 بر 0 ترابوزان انجامید 2 گل را به ثمر برساند. او برای اولین بار نامزد بازیکن ماه ترابوزان در نوامبر سال 2010 شد. در فصل 2010/2011 او در 29 بازی انجام داده برای ترابوزان 12 گل را برای این تیم به ثمر رساند.

بقیه ادامه مطلب


پسر آبی بازدید : 51 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (1)

          

علیرضا نیکبخت واحدی پس از عقد قرارداد یکساله با استقلال در دفتر علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با اعتراض یک هوادار مواجه شد.

این هوادار به شدت به بازیکن جدید آبی پوشان اعتراض می‌کرد و می گفت چرا از استقلال به پرسپولیس رفتی؟! بعد از این کار تو من یک ماه نمی‌توانستم غذا بخورم و حالا هم چرا به استقلال برگشتی!؟ برو همان جایی که بودی!

نیکبخت هم تلاش می‌کرد این هوادار را توجیه کند و به او گفت من در آن زمان مجبور به جدایی از استقلال شدم و باید به یک تیم بزرگ می‌رفتم.

هوادار به او گفت به سپاهان می‌رفتی یا یک تیم دیگر  که نیکبخت گفت آن زمان سپاهان قدرت امروز را نداشت.

پس از اعتراض این هوادار نیکبخت در جمع خبرنگاران گفت: این هوادار حق دارد که اعتراض کند و من باید با بازی‌های خوبم جبران کنم. انگیزه زیادی برای حضور در استقلال دارم و خدا را شکر می‌کنم که به این تیم آمدم. با اینکه مدتی است بازی نکرده‌ام اما آماده‌ام.

 

پسر آبی بازدید : 50 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

       

اعضای تیم استقلال روز جمعه و ساعت 3 بامداد تهران را به مقصد اوکراین ترک خواهند کرد.

قرار است این تیم روز سه شنبه در زمین اصلی ورزشگاه کیف ( المپیک ملی) میزبان شاگردان امیر قلعه‌نویی باشد.

به احتمال فراوان این دیدار راس ساعت 20 به وقت اوکراین برگزار خواهد شد.

 

 

ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 702
  • بازدید سال : 3,115
  • بازدید کلی : 15,235
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز