loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 38 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)
آرش برهانی در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده این مسابقه هستیم، البته فجر تیم جوان و دونده ای است که کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.وی افزود: باخت سپاهان را فراموش کرده ایم و با وجود اینکه بازی در شیراز برگزاری می شود اما برای جبران به مصاف آنها خواهیم رفت.برهانی در خصوص جایگاه استقلال و اینکه آیا می تواند این تیم صدرنشین باشد، گفت: قعرنشینی و صدرنشینی در ابتدای لیگ مهم نیست و مهم این است که یک تیم رفته رفته به اهداف خود برسد.
پسر آبی بازدید : 43 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (1)
فجرسپاسی، دو بازی قبلی خود را به حریفانش واگذار کرده و حالا هم در رده شانزدهم جدول ایستاده و تنها تیم بدون امتیاز لیگ برتر است. غلام پیروانی که دو هفته قبل، فریاد اعتراض هواداران فجرسپاسی را شنیده بود، باید هرچه در چنته دارد را رو کند تا مانع از شکست تیمش برابر استقلال شود. از آن طرف استقلال که بعد از شکست برابر سپاهان به دنبال اعاده حیثیت برای خودش است، جز به سه امتیاز راضی نخواهد شد.آنها با رسیدن نکونام و تیموریان به شرایط مطلوب، تقریبا خیالشان از بابت میانه زمین راحت است و البته نباید فراموش کرد که دغدغه اصلی کادرفنی استقلال همچنان در پست بازیساز است و آنها تلاش می کنند تاجای خالی جباری را پر کنند. غایبان قطعی این دیدار برای استقلال ساموئل، جمشیدیان و بیگ زاده هستند.استقلال درحالی برابر سپاهان شکستخورد که چهره ی یک تیم شکست خورده را نداشت اما نمی توان از انگیزه بازیکنان فجر در بازی برابراستقلال غافل شد، به تجربه ثابت شده که بازیکنانی که در فجرسپاسی شیراز خوش بدرخشند، بسرعت توسط تیم های پایتخت نشین جذب می شوند. محمد مهدی نظری یکی از همین بازیکنان است که با درخشش در فجرسپاسی راهی استقلال شده است. شاید همین مسئله انگیزه مضاعفی برای بازیکنان فجرسپاسی شود و روز سختی را برای استقلال رقم بزنند.از تقابل های خاص این دیدار، حضور مهدی نظری در استقلال است. این بازیکن که عملکردش در فصل گذشته در بازی این تیم برابر فجرسپاسی حرف و حدیث هایی را به همراه داشت، بار دیگر به حافظیه شیراز بر می گردد تا برابر تیم فصل گذشته اش قرار بگیرد.
پسر آبی بازدید : 49 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش گل برتر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، برنامه سفر تیم استقلال به شیراز برای رویارویی با تیم فجرسپاسی در هفته سوم مسابقات مشخص شد.بر این اساس کاروان تیم استقلال، ساعت 17 روز دوشنبه به شیراز سفر خواهند کرد و روز چهارشنبه نیز با پرواز ساعت 13 به تهران بر می گردد.همچنین علی فتح الله زاده پیش از ظهر امروز با حضور در کمپ باشگاه استقلال از روند تجهیزسازی کمپ استقلال بازدید کرد.کمپ استقلال این روزها دستخوش تغییرات شده و اکثر قسمت های آن آسفالت و رفت و آمد برای تماشاگرانآسان تر شده است. همچنین مسئولان این کمپ در حال تدارک ساخت قسمت دوم سکوهای تماشاگران هستند.
پسر آبی بازدید : 53 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
علیرضا نیکبخت واحدی با ابراز خرسندی از نخستین بازیش برای استقلال گفت: خیلی از حضور در استقلالخوشحالم. امیدوارم این حضور کوتاه مدت پایه ای شود تا روی غلتک بیفتم. شرایط ما عالی است و ما از بازیکنان خیلی خوبی بهره مندیم و می توانیم موفق باشیم. من با پیراهن استقلال خاطرات زیادی دارم و با حضور مجدد در پیراهن استقلال، خاطرات خوبم دوباره تداعی می شود. من همه سعی و تلاشم را می کنم تا دوباره با این پیراهن، اوج بگیریم و هر زمان که آقای قلعه نویی صلاح بداند به میدان می روم . خدا را شکر از لحاظ بدنی مشکلی ندارم و آماده بازی کردن هستم.او در پاسخ به این سوال که داوری درآن دیدار را چگونه دیدید، بیان کرد: اصلا پنالتی آن ها، پنالتی نبود. به هرحال آن دیدار گذشته و باید خودمان را باید آینده آماده کنیم. تصمیمات داوری تغییری نمی کند و باید به آینده چشم دوخت.هافبک استقلال در پاسخ به سوالی درباره تشویق جباری از سوی تماشاگران استقلال بیان کرد: من خودم نگران برخورد هواداران با جباری بودم اما خوشحالم که تشویق شد چرا که سال ها برای استقلال زحمت کشیده بود.نیکبخت در پایان درباره دیدار استقلال برابر فجر سپاسی گفت: بازی برابر آن ها به خاطر شکست خوردن شان در دو بازی قبلی سخت است. آنها زخم خورده هستند و قطعا با تمام وجود و انتحاری برابر ما حاضر می شوند. ما باید هوشیار باشیم تا هر سهامتیاز را کسب کنیم.
پسر آبی بازدید : 45 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

                

امیر قلعه نویی بازیکن چپ پای خود را در بازی دوستانه مقابل دیناموکیف در پست مهاجم مورد تست و آزمایش قرار داد که نیکبخت توانسته نظر مساعد سر مربی تیمش را جلب کند.

بر این اساس : با توجه به آمادگی بیگ زاده در جناح چپ و هم پست بودن این دو بازیکن به  احتمال زیاد امیر قلعه نویی در پست جدیدی از نیکبخت استفاده می کند.

لازم به ذکر است : نیکبخت در پرسپولیس و حتی سال آخری که در استقلال حضور داشت به عنوان بازیکن خط حمله در ترکیب تیمش به میدان می رفت.

پسر آبی بازدید : 41 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

                     

به گزارش گل برتر و به نقل از وب سایت رسمی سید مهدی رحمتی؛ دروازه بان استقلال پس از هفته ها در گفتگو با وب سایت شخصی خودش پاسخگوی سوالاتی شد که برای اهالی فوتبال می تواند جالب توجه باشد.

*شرایط استقلال چگونه است؟

البته کمی دیر کار را شروع کردیم اما با تلاش بسیار و انگیزه بالا پیگیر روند آماده سازی هستیم تا حضور آبرومندانه ای در آغاز لیگ برتر و سپس رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. امید ما به کسب قهرمانی آسیا بسیار بالاست و امیدواریم که این مهم با کمک و حمایت و دعای خیر اهالی فوتبال تحقق یابد.

*وضعیت خود شما چگونه است؟                                     

من هم مشغول آماده سازی هستم و تا پیش از شروع مسابقات به شرایط مطلوب برای بازی کردن می رسم.

*عدم انتخاب شما به عنوان بازیکن برتر فصل دوازدهم حرف و حدیث هایی را به همراه داشت در این خصوص چه نظری دارید؟

لیگ دوازدهم نقطه اوج من در دوران فوتبالم بود طبق اعلام رسانه ها در 27 بازی موفق شدم دروازه استقلال را البته با کمک مدافعان بسته نگه دارم. طبق شنیده های من مجموع امتیازاتم در میان کاندیداهای انتخاب بهترین های فصل با نمره 205 بالاتر از سایرین بود، اما انتخاب نشدم و باید بگویم وقتی که من آن تصمیم تاسف برانگیز را درباره کناره گیری از تیم ملی گرفتم باید تا مدتها تاوان آن را پس بدهم.

*اردوی اوکراین چگونه بود؟

نکته منفی برگزاری اردوی استقلال در اوکراین کامل نبودن تیم ما بود اما جدا از این مطلب باید بگویم این یکی از بهترین اردوهایی آماده سازی بود که بنده در دوران فوتبالم تجربه کرده بودم.اردویی که به لحاظ فنی و روحی در سطح بسیار خوبی قرار داشت و بازیکنان در فضایی بسیار خوب و دوستانه به تمرین پرداخته و یک بازی خوب را برابر تیم مطرح دیناموکیف رقم زدند.

*درباره جدایی احتمالی جواد نکونام از استقلال چه نظری داری؟

امیدوارم که جواد در استقلال بماند تا همه در کنار هم برای قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان تلاش کنیم.

*شنیده اید که  جدایی او از استقلال را به تو ربط می دهند؟

بله. از این قبیل شایعات همیشه وجود داشته. در شان باشگاه بزرگ استقلال نیست یک بازیکن برایش شرط و شروط بگذارد، در شان سید مهدی رحمتی نیست از این شرط ها بگذارد، اگر قرار به این کارها بود پس من با برخی ها چه فرقی داشتم؟ من نه تنها مخالف ماندن نکونام در استقلال نیستم بلکه مخالف جدایی ایشان از تیممان هستم.

*واقعا این تمام صحبت های شماست؟

مسلما نه . صادقانه باید بگویم دلم از برخی مسائل خون است اما عقل میگوید بیان درد دلهایم میتواند تبعات سنگینی داشته باشد. منصب و نفوذ و جایگاه خاصی ندارم که بتوانم با تکیه بر آن حرف هایم را بزنم، چون مرا محروم می کنند که از این بابت خودم و سپس تیمم متضرر خواهیم شد. سه راه برایم باقی مانده: یا حرف هایم را بزنم و محروم شوم، یا به من اجازه بدهند این حرف ها را مطرح کنم و قول بدهند محرومم نکنند و یا اینکه صبر کنم پس از خداحافظی از دنیای بازیگری این مطالب را بازگو کنم.

پسر آبی بازدید : 44 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

                

بازیکن سابق تیم های دینامو زاگرب و AEK  قبرس امشب برای برای عقد قرارداد احتمالی با باشگاه استقلال به تهران می آید.« آنتون پالیچ ، هافبک 25 ساله اهل کرواسی با یک متر و 78 سانتی متر قد سابقه بازی در تیم های ملی المپیک و جوانان کرواسی را در کارنامه دارد .

این هافبک کروات فصل گذشته با تیم AEK  قبرس به مقام سوم لیگ این کشور دست یافت و مجموعا 31 بازی برای این باشگاه در فصل 2012 / 2013 انجام داد . نکته قابل توجه در عملکرد او در فصل گذشته تعداد پاس گل های فراوان پالیچ است .او در سال 2011 عضو تیم دینامو زاگرب بود .

آنتون پالیچ امشب وارد تهران می شود و قرار است فردا پس از حضور در تست سلامتی با باشگاه استقلال به مذاکرات نهایی بپردازد .

پسر آبی بازدید : 36 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

                           

علی فتح الله زاده درباره اینکه سرانجام وضعیت جواد نکونام با آبی پوشان چه شد عنوان کرد:بارها این موضوع را گفته ام.الان هم موضعم همان است.نکونام بازیکن ماست.بازیکن استقلال است.صد بار دیگر هم می گویم که او بازیکن استقلال است.با صدای بلند هم می گویم تا اگر کسی نشنیده است بشنود.

وی درباره اینکه یعنی باید به صورت قطعی نکونام را در فصل آتی با پیراهن آبی استقلال دید گفت:چرا نباید این طور باشد؟با این مذاکراتی که من با نکونام کردم و حرفهایی که زدیم،خیلی بعید می دانم او برود.

پسر آبی بازدید : 49 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

            

تمرین امروز (سه‌شنبه) استقلال ساعت 18:30 در کمپ ناصر حجازی آغاز شد.

در تمرین امروز احمد جمشیدیان، سیاوش اکبرپور و فردین عابدینی غایب بودند.

پیش از آغاز تمرین یکی از هواداران استقلال، بنری را با خود به محوطه کمپ آورده بود که چهره‌ی امیر قلعه‌نویی و فرزندش بر روی آن کشیده شده بود که در آن نوشته شده بود "کاپیتان آینده‌ی استقلال". اما مسوولان از نصب این بنر در محل کمپ ممانعت کردند.

بازیکنان استقلال در 20 دقیقه نخست تمرین مشغول گرم کردن و دویدن میان موانع شدند.

در ادامه هم پاسکاری تک‌ضرب و تمرین برای حفظ توپ در دستور کار بازیکنان استقلال قرار گرفت و بازیکنان به مدت 30 دقیقه مشغول تمرینات مورد نظر شدند.

هم‌چنین پاسکاری یک دو در دستور کار بازیکنان استقلال به صورت متناوب در طول تمرین امروز قرار داشت.

امیرعلی دانایی بازیگر تلویزیون در تمرین امروز استقلال حضور داشت.

از دیگر چهره‌های حاضر در تمرین امروز استقلال می‌توان به سیروس دین‌محمدی، شاهرخ بیانی، منصور پورحیدری و ایوب اصغرخانی اشاره کرد.

در تمرین امروز، دروازه‌بانان استقلال با حمید بابازاده مشغول تمرین اختصاصی بودند.

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در تمرین امروز حاضر نبود.

در حالی که چیزی نزدیک به یک ساعت از آغاز تمرین گذشته بود، بازیکنان استقلال به مدت 15 دقیقه مرور حرکات تاکتیکی را در دستور کار قرار دادند.

در این تمرین یک بازیکن ابتدا با یک پاس در شرایط تک به تک اقدام به شوتزنی به سمت دروازه می‌کرد و سپس همان بازیکن پاس ارسال شده از یکی از جناحین را باید با سر وارد دروازه می‌کرد. در این تمرین فرهاد مجیدی و پژمان نوری موفق‌تر از سایرین بودند.

در حالی که تمرین استقلال ساعت 19:45 به پایان رسیده بود امیر قلعه‌نویی برای دقایقی کوتاه مشغول پنالتی زدن به فرزندان مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی و پژمان نوری شد.

از دیگر نکات حاشیه‌ای تمرین امروز، شوخی محمد قاضی و حنیف عمران‌زاده بود که منجر به مصدوم شدن انگشت عمران‌زاده شد.

تمرین امروز استقلال را چیزی حدود 200 تماشاگر از نزدیک تماشا کردند.

ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 3,120
  • بازدید کلی : 15,240
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز