loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 48 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

کاروان تیم استقلال با پرواز ساعت 20 روز جمعه، تهران را به مقصد خوزستان ترک خواهد کرد. بر این اساس، آبی‌پوشان تهرانی ساعت 17:30 عصر امروز آخرین تمرین خود را در تهران برپا خواهند کرد. استقلال در این سفر فرهاد مجیدی و گوران لاوره را در اختیار نخواهد داشت.  کاروان تیم استقلال در هتل پارس اهواز اقامت خواهند داشت.

تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

پسر آبی بازدید : 42 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

امیر قلعه نوعی در گفت و گوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره بازی استقلال با سورینت عنوان کرد:من قبل از هر چیز از خدا می خواهم که مریضان  را شفا بدهد.به خصوص آقای بهرام شفیع و غلامحسین مظلومی که امیدوارم به بهبود کامل برسند.

وی ادامه داد:صحنه های خوبی که از بازی استقلال با راه آهن نشان دادید مشخص شد بازی کسل کننده نبوده است.ما موقعیت های زیادی داشتیم.راه آهن گل زده است.روی سه ضرب گل زد.4 گل هم در این مسابقه زده شد.ما هم فرصت های زیادی داشتیم.

وی درباره تغییر اسپانسر پیراهن استقلال گفت:4 روز پیش درباره پیراهن جلسه در باشگاه ما بود.من مخالف عوض شدن پیراهن بودم چون گفتم قرارداد داریم.حرف من این بود که کیفیت پیراهن بالا برود.همین آقا وقتی تیم ملی بودم به من مراجعه کرد و گفت حمایت کنم.من هم همراه تیم ملی  به شرکت این فرد رفتیم تا از یک ایرانی حمایت کنیم.کادوهایی هم داد که نگرفتیم.

وی ادامه داد:حرف من این بود که ما شایسته بهترین ها هستیم.روزی که آن بلا را سر استادیوم آزادی آوردند تنها کسی که حرف زد من بودم.آن موقع هم من منافع داشتم؟روز قبلش دیدم آن مراسم را برگزار می کنند به چند نفر زنگ زدم دیدم تاثیری نداشت.

سرمربی استقلال درباره روند تیمش گفت:من هر جا مسولیت داشتم 6 تا 8 هفته زودتر از شروع لیگ آغاز می کردم.اگر با 10 بازیکن هم بود شروع می کردم.امسال درگیر مقدماتی جام جهانی بودیم و آن فرصت را نداشتیم که در آن زمان بدنسازی کنیم.هم از نطر روحی و هم فنی بچه های ما خسته هستند.دغدغه های مالی هم داریم.البته فتح الله زاده و نجف نژاد تلاش می کنند ولی ما مشکلات مالی داریم.الان امیدوارم آقای علیپور که دبیر رسیدگی به تخلفات است دغدغه گوران را حل کند چون اگر برود از ایران ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید.به هر حال امیدواری به وجود می آید که بازی های آینده به شرایط ایده آل برسیم.

پسر آبی بازدید : 48 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

اعضای تیم استقلال ساعت 20 امروز تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.آبی پوشان بلافاصله بعد از تمرین 45 دقیقه ای در کمپ زنده یاد حجاری راهی اهواز خواهند شد. قرار است آبی پوشان در هتل پارس اهواز مستقر شوند.

همچنین کادر فنی استقلال فهرست 18 بازیکن این تیم برای سفر به اهواز را مشخص کرد. رحمتی، حسینی، منتظری، عمران زاده، صادقی، بیک زاده،عابدینی، قاسمی، نکونام،ساموئل،حیدری،تیموریان،نوری،نیکبخت واحدی،اکبرپور،برهانی،قاضی و نظری نفراتی هستند که با استقلال به اهواز سفر می کنند.

در این سفر مجیدی و لاوره حضور ندارند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

پسر آبی بازدید : 52 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

محمدرضا خلعتبری به تازگی به تیم پرسپولیس اضافه شده و سرانجام هدایتی قبول کرد خسارت میلیاردی عجمان را پرداخت کند.

 
این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولان باشگاه استقلال در حال جمع آوری اسناد و مدارک هستند که بعد از ثبت قرارداد به این مموضوع واکنش نشان داده و به نوعی به این انتقال اعتراض کنند.


به نظر می رسد استقلالی ها فراموش کرده اند که باشگاه سپاهان سال گذشته نسبت به عقد قرارداد مجیدی با استقلال اعتراض کرد اما با وجود ارائه مدارک کاری از پیش نبرد.

منبع: نامه

پسر آبی بازدید : 51 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

منصور پورحیدری درباره ارزیابی خود از روند نتیجه‌گیری استقلال از ابتدای فصل گفت: متاسفانه تمرینات بدنسازی را دیر شروع کردیم و بازیکنان ملی‌پوشمان نیز با تاخیر به جمع دیگر بازیکنان اضافه شدند و فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم و بیشترین نگرانی ما در حال حاضر آماده نبودن تیم از لحاظ بدنی است.

مدیر فنی باشگاه استقلال افزود: با این فشردگی بازی‌ها و این‌گونه که برای ما برنامه‌ریزی کردند که باید 3 یا 4 روز یک بار بازی کنیم برای ما سخت است و فقط دعا می‌کنیم بازیکنانمان بیش از این دچار مصدومیت نشوند و امیدوارم پس از صعود به مرحله‌ی بعد باشگاه‌های آسیا فرصتی برایمان فراهم شود که تیم بیشتر کار کند تا از لحاظ آمادگی بدنی دچار مشکل نشویم.

وی درباره‌ی ارزیابی خود از دیدار برگشت مقابل بوریرام در تایلند گفت: بوریرام قطعا در تایلند به دنبال کسب پیروزی و صعود به مرحله‌ی بعد و به همین سبب نسبت به بازی رفت بازتر و هجومی‌تر بازی می‌کند که این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. آنها در تهران خیلی خوب بازی کردند و به گونه‌ای بسته بازی کردند که اجازه ندادند استقلال شکل تیمی خود را بگیرد ولی فکر می‌کنم در تایلند شرایط برای ما راحت‌تر از بازی رفت خواهد بود.

پورحیدری هم‌چنین در مورد پیش‌بینی خود از داربی تهران اظهار کرد: فعلا تمام تمرکزمان معطوف به بازی مقابل استقلال خوزستان است و امیدوارم بازیکنانمان در این دیدار دچار مصدومیت یا محرومیت نشوند تا بتوانیم با تمام قوا مقابل پرسپولیس به میدان برویم.

پسر آبی بازدید : 40 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

غلامرضا بهروان عصر امروز (يكشنبه) و لحظاتي پيش با اعلام اين خبر گفت: ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران، هفته آينده در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.


وي ادامه داد: برنامه ريزي چهار هفته آينده ليگ برتر فوتبال را انجام داده و فردا (يكشنبه) آن را اعلام خواهيم كرد.


بهروان گفت: اردوي تيم ملي فوتبال ايران در پرتغال لغو شد و در برنامه ريزي هاي انجام شده نيز اردوي تيم ملي در نظر گرفته نشده است.

پسر آبی بازدید : 42 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و راه آهن در  ورزشگاه آزادی از ساعت 19 و 10 دقیقه آغاز شد. نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه 12 خسرو حیدری سانتری را روی دروازه راه آهن ارسال کرد که محمد قاضی با یک ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

در نیمه اول استقلال بازی مطلوبی از خود به نمایش گذاشت و در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود.

محسن ترکی داور مسابقه است.

پیش از این مسابقه استقلال با یازده امتیاز در رده سوم و راه آهن با پنج امتیاز در رده دهم جدول قرار داشتند.

پسر آبی بازدید : 49 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
گوران درولیچ با اشاره به این که استقلال یکی از بهترین تیم های استقلال است گفت: امیدوارم بازیکنانم در مقابل تماشاگران پر تعداد حریف فشار کمی را تحمل کنند.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران)ایسنا(، مربی تیم فوتبال بوریرام تایلند در غیاب اسکات کوپر، سرمربیاین تیم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حاضر شد و به پرسش خبرنگاران پاسخ داد: درولیچ ابتدا در مورد این دیدار و این که چقدر شانس برای پیروزی تیمش قائل است، اظهار کرد: فکر می کنم که بازی سختی در پیش رو داریم، اما درصدد این هستیم که نتیجه لازم را کسب کنیم. ما دو بازی با استقلال خواهیم داشت و مثل یک بازی کامل که 90 دقیقه است ابتدا در ایران و 90 دقیقه دوم را در بوریرام به میدان خواهیم رفت.وی افزود: تلاشمان این است تا بازی خوبی را انجام دهیم. می دانیم که استقلالهم تیم مورد علاقه و برتری بوده . اما می خواهیم بازی خودمان را به نمایشبگذاریم و باید ببینیم نتیجه چه می شود.مربی بوریرام همچنین درباره پرسش خبرنگاری مبنی بر این که تیمش با شانس و اقبال به این مرحله رسیده است،تصریح کرد: فوتبال همین است. بعضی وقت ها خوب بازی می کنیم و بعضی وقت ها بد اما به شانس احتیاج دارید. مطمئنا بوریرام فوتبال خوبی را ارائه کرده که توانسته تا این حد بالا بیاید.او همچنین در پاسخ به این پرسش کهچرا کوپر به نشست خبری نیامد؟ گفت: شما می توانید به صورت مستقیم در تمرین امروز از او بپرسید. مابا 18 بازیکن که همگی آنها آماده هستند به تهران آمده ایم و مصدومانی هم داشتیم که در تایلند ماندند. کارملو مصدومیت جزی داشت و به او استراحتدادیم، اما بازیکنان خوب دیگری هستند که می توانند خطرناک ظاهر شده و گلزنی کنند.درولیچ در ادامه نشست خبری درباره بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی نیز، عنوان کرد: تمام بازیکنان دنیا دوست دارند در استادیومی بازی کنند که پر از تماشاگر باشد. این می تواند هم تاثیر مثبت داشته باشد و هم تاثیر منفی اما امیدوارم که تیمم فردا فشار کمی از این بابت متحمل شود. ما به خوبی تمرین کرده ایم و آماده بازی با استقلال هستیم. حریف را هم خوب رصد کرده ایم و می دانیم با تیمی با تجربه، قوی و یکی از بهترین های آسیا بازی می کنیم.
پسر آبی بازدید : 52 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
با توجه به اهمیت دیدار نماینده ایران و تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کشورهای از سه قاره آسیا، آمریکا و آفریقا اقدام به پخش زنده بازی خواهند کرد.مطابق این گزارش علاقمندان فوتبال در کشورهای الجزایر، آمریکا، بحرین، چاد، مصر، هندوستان، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، ماکائو، مالزی، موریتانی، مراکش، عمان، فلسطین، فیلیپین ، قطر، عربستان، سومالی، سودان، سوریه،ویتنام، امارات و یمن می توانند پیکار شاگردان امیر قلعه نویی و بوریرامی ها را به صورت زنده تماشا کنند.همچنین در کشورهای چین پنج کانالتلویزیونی، اندونزی سه کانال و تایلند دو کانال این مصاف را پوشش تصویری می دهند.در کشورمان شبکه سه به صورت زنده این بازی را پخش خواهد کرد.دیدار رفت نمایندگان ایران و ساعت 20 و 15 دقیقه چهارشنبه)فردا( در ورزشگاهآزادی آغاز خواهد شد.
پسر آبی بازدید : 47 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
تیم فوتبال استقلال از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی و از ساعت 20:15 از بوریرام تایلند میزبانی می کند.قبل از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، می شد بوریرام را به جرأت راحت ترین حریف ممکن برای استقلال برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا قلمداد کرد که با خوش شانسی ژنرال و شاگردانش این مهم برای آنها تحقق یافت تا استقلالی هابیش از پیش به کسب ستاره سوم خوش بین شوند.نکته قابل توجه در مصاف استقلال باحریف تایلندی این است که آبی های ایران تا پیش از این و از زمانی که لیگ قهرمانان آسیا حرفه ای شده است،هیچگاه به مصاف تیمی از کشورهای شرق آسیا نرفته و مجموعه دیدارهایش تنها به غرب آسیا و آسیای میانه خلاصه می شود.با این حال استقلالی ها قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا و در زمانی که جام باشگاه های آسیا در جریان بود، در دوره 90 - 91 این رقابت ها پس از عبور از سد السد قطر در دیدارهای مرحله مقدماتی، در مرحله دوم گروهی که به نوعی حکم مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها را داشت با تیم هایی از کره شمالی، تایلند و بنگلادش هم گروه شد تا برای صعود به نیمه نهایی در دیدارهایی که به صورت متمرکز به میزبانی داکا بنگلادش برگزار شد، شرکت کند.در این گروه استقلال ابتدا 2 بر یک 25آوریل کره شمالی را شکست داد، سپس مقابل بانکوک بانک تایلند 2 بر یک به برتری رسید تا مصافش با تنها تیم تایلندی در تاریخچه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی همراه باشد و در نهایت با تساوی مقابل محمدان بنگلادش به عنوان سرگروه به نیمه نهایی رسید.در این دوره استقلال در نیمه نهایی پلیتا جایا اندونزی را شکست داد و به فینال رسید و در فینال هم با غلبه بر لیائونینگ چین عنوان قهرمانی رقابت ها را به خود اخصاص داد.نکته جالب اینکه در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم استقلال باید در یک چهارم نهایی به مصاف تیم دیگری از تایلند رفته و در صورتی که تاریخ بخواهد پس از 22 سال برای این تیم تکرار شود، می توان به قهرمانی سه باره استقلال در آسیا بیش از پیش امیدوار بود.
ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 685
  • بازدید سال : 3,098
  • بازدید کلی : 15,218
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز