loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 58 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
مدافع تیم استقلال گفت:لذتی که بازی در محل به من دست می داد را حاضر نیستم با میلیاردها پول عوض کنم.به گزارش اوج نیوز،هاشم بیگ زاده درباره وضعیت مصدومیتش عنوان کرد:خدا را شکر خوب شدم و خیلی وضعیتم بهتر است.امیدوارم به بازی های آسیایی که پیش رو داریم به وضعیت مطلوب برسیم.امیدوارم قهرمانی در آسیا و ستاره سوم را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.وی درباره اینکه در دوران کودکی طرفدار چه تیمی بوده است و اینکه می گویند پرسپولیسی بوده است گفت:برای من لطفا حاشیه درست نکنید.آرزوی بچگی من فوتبال دیدن و فوتبالیست شدن بود.آرزوی دیگرم این بود که معلم شوم ولی دوم دبستان بودم که گاه گاه فوتبال بازی می کردم و فوتبال می دیدم به شدت علاقمند شدم که فوتبالیست شوم.مدافع استقلال افزود:لذتی که بازی در محل به من دست می داد را حاضر نیستم با میلیاردها پول عوض کنم.وی درباره اینکه آیا دوست دارد به دوران کودکی اش برگردد یا نه عنوان کرد:حتما همین طور است.هر وقت فرصت شود سراغی از دوستان سابق می گیرم و به آنها سر می زنم.مدافع استقلال درباره اینکه آرزوی فعلی اش چیست گفت:قهرمانی با استقلال در آسیا و پس از آن نتایج خوب با تیم ملی در جام جهانی.
پسر آبی بازدید : 47 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
هافبک ترینداد و توباگویی تیم استقلال گفت:من تقریبا به همه آرزوهایم رسیده ام،مثلا بازی در لیگ چزیره.به گزارش اوج نیوز،جی لوید ساموئل درباره اینکه ایران چطور جایی است عنوان کرد:من یک سال و نیم است اینجا هستم.حضور در اینجا برایم لذت بخش است وجای فوق العاده ای است.وی درباره اینکه قصه حضورش در ایران چه بود گفت:همه چیز از یک دوست به نام آندو شروع شد که به من گفت برای یک تست کوچک به ایران بیا.اینطور شد که ماندگار شدم.هافبک استقلال در پاسخ به این که آرزویش در کودکی چه بوده است، اظهار کرد: من تقریبا به همه آرزوهایمرسیده ام،مثلا بازی در لیگ جزیره.وی درباره اینکه آیا دوست نداشت دکترشود گفت:هیچ وقت دوست نداشتمدکتر شوم. همواره دوست داشتم فوتبال بازی کنم و بازی های بیشتری انجام بدهم.ساموئل در به سوالی درباره آرزوی فعلی اش، بیان کرد:آرزوی فعلی ام این است که استقلال گل بزند و همین طور تا قهرمانی و مخصوصا قهرمانی آسیا پیش برویم.
پسر آبی بازدید : 54 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
رحمتی در گفت و گویی متفاوت در خصوص زندگی شخصی و فوتبالی خودصحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید: *می گویند درون زمین خیلی باهوشی، درست است؟ نه فکر نمی کنم اینگونه باشد. من با توجه به شرایط تیم در پست دروازه بانی بازی می کنم و همه زوایای بازی را از عقب تماشا می کنم. *چطور است که چند سال خود را در اوج نگه داشتی؟ خیلی عوامل در این موضوع دخیل است. من سالم زندگی می کنم و خانواده و همسرم خیلی مراعات حال من را می کنند. شاید در برخی مواقع از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشته باشم و خیلی مواقع تحت فشار هستم اما آنها به من کمک می کنند. البته داشتن دوستان خوب و مربی خوبی مثل حمید بابازاده در موفقیت من تاثیر دارد. همیشه توکلم به خدا است و دستم را جلوی هیچ بنده ای دراز نمی کنم. *دوست داری دو پسرت فوتبالیست شوند؟ اصلا. دوست دارم آنها درس بخوانند ولی ورزش را هم برای تفریح دنبال کنند. * چرا پدران فوتبالیست اجازه این کار را به پسرانشان نمی دهند؟ من خودم در این فوتبال هستم و همه شرایط را می بینم.دوست ندارم همین شرایط برای فرزندانم اتفاق بیفتد. * اگر برادرت از تو بخواهد که کاری برایش در این فوتبال انجام بدهی چطور؟ من تنها یک خواهر داشتم که در 18 سالگی فوت کرد. *از فامیلها چطور؟ کمکی در ورزش بخواهند انجام می دهی؟ سعی می کنم حرفی نزنم.چون اگر چیزی بگویم فکر می کنند از روی حسادت است. فقط می توانم برای بچه های خودم تصمیم بگیرم ولی از آنها می خواهم روی درس خود تمرکز کنند و منتظر شانسی باشند که فقط یک بار به در خانه انسان می آید. خدا در هر زندگی فقط یک بار به انسان شانس می دهد که باید از آن نهایت استفاده را ببری. *قبول داری استعدادها در فوتبال ایران به چشم نمی آیند؟ زمانی که ما جوان تر بودیم همه چیز در تیم های پایه بدون چشمداشت بود. اما حالا شنیده ام برای حضور در یک تیم پایه 10 میلیون هزینه دریافت می شود. دیگر کسی از زمین خاکی معرفی نمی شود. در زمان برانکو 13 بازیکن تیم ملی امید در بزرگسالان حضور داشتند اما حالا چطور؟ یکی دو سال پیش احسان حاج صفی و انصاری فرد به فوتبال ما معرفی شدند اما دیگر خبری نیست. مشکلات زمین، توپ و خیلی مسائل دیگر هم دخیل است و البته هزینه بر. زمانی من در ورزشگاه قیانوری تمرین می کردم که یکی نزد من آمد و گفت فردا ساعت 4 تمرین داریم به فلان زمین بیا، حتی لباس هم به من داد اما حالا دیگر ازاین کارها خبری نیست. * اگر مهاجم بودی دوست داشتی به چه گلری گل بزنی؟ من یک مدت مهاجم بودم دیدم حال و حوصله دویدن ندارم گلر شدم! چون خیلی تنبل هستم اما این را هم بگویم بحث گلری و تنبلی متفاوت است. البته دوست داشتم به بوفون گل بزنم. * خیلی هم شبیه او هستی. بوفون چهره خیلی زیباتری دارد و من شبیه او نیستم! *کدام تیم ها را دوست داری؟یوونتوس و بارسا * چرا یوونتوس؟ چون بوفون بازیکن مورد علاقه ام در آنتیم بازی می کند. * دوست داری پنالتی چه بازیکنی را مهار کنی؟ دوست ندارم به چیزهایی فکر کنم که ممکن نیست اتفاق بیفتد. من از تخیلات خوشم نمی آید. *دوست داری چه چیزی بخری که پولش را نداری؟ خدا را شکر همه چیز دارم و به فکر خرید چیزی نیستم. * آرزویت چیست؟ خداراشکر در زندگی به همه چیز رسیدم اما آرزویم ظهور آقا امام زمان)عج( و سلامتی مردم و خانواده و پدر و مادرم است. انسان در زندگی و جامعه چیزهایی را می بیند که به این نتیجه می رسد هیچ چیز جز سلامتی ارزش ندارد.
پسر آبی بازدید : 48 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
آرش برهانی درباره آرزوی دوران کودکی اش عنوان کرد:من آرزویم این بود که فوتبالیست شوم.دروغ نمی گویم.من واقعا به فوتبال علاقه داشتم.وی درباره آرزوی فعلی اش اظهار داشت:آروزی ورزشی ام این است که با استقلال قهرمان آسیا شویم و در بحث شخصی هم سلامتی پدر و مادرم آرزوی همیشگی ام است.مهاجم استقلال درباره اینکه آیا چیزی بوده که علاقه داشته باشد بخرد اما نتوانسته است گفت:تا به حال در این باره فکر نکردهام ولی خیلی چیزها هست که دوست دارم داشته باشم.فعلا وضعیت مالی خراب است!وی درباره اینکه دوست دارد به کدام دروازه بان و چه تیمی گل بزند اظهار داشت:مسلم است اول دوست دارم به پرسپولیس در دربی گل بزنم.هر چند در گذشته این کار را انجام داده ام.در بحث دروازه بانهای خارجی هم به کاسیاس گل زده ام.مهاجم استقلال افزود:مگر وحید طالب لو،ایکر کاسیاس ایران نیست؟من به او گل زده ام.برهانی درباره اینکه به رحمتی هم گل زده است یا نه گفت:تا دلتان بخواهد به رحمتی گل زده ام.البته دربازی پلی استیشن!
پسر آبی بازدید : 52 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
قلعه نویی در برابر دوربین برنامه ویتامین ث گفت: من با صداقت کار میکنم و جایی فعالیت می کنم که این فاکتور وجود داشته باشد.وی افزود: به نظر من بازیکنی که 1000 تومان می گیرد ولی دلش با تیم است خیلی موفق تر از کسی است که قرارداد میلیاردی دارد ولی دل نمی دهد. بازیکنی که یک میلیارد درسال می گیرد یعنی روزی 3 میلیون تومان و باید کارایی لازم را داشته باشد.باید کارایی اش برای جامعه 15 میلیون تومان باشد. روزی هشت ساعت در مورد مسائل فنی وقت می گذاریم، عاشق بودن هم خیلی مهم است.خوشحالم که اکنون بالاترین مدرک حرفه ای مربیگری را دارم. مدرکی که من دارم تعداد کمی مربی در ایران دارند. 25 جام قهرمانی آورده ام اما باز هم به من می گویند سنتی هستی.وی در مورد مربیگری در پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس را دوست دارم، پرسپولیس تیم بزرگی است.شاید یک استقلالی من را دوست داشته باشد و آهش من را بگیرد. پس به پرسپولیس نمی روم. من سرباز استقلال هستم.قلعه نویی گفت: از اول هم دوست داشتم مربی شوم. تمرینات استانکو را یادداشت می کردم.دوست نداشتم دکتر یا خلبان شوم چون می دانستم نمی شود، باید واقع بین باشیم.سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما عاشق کارمان هستیم کادر فنی در فصل پیش فقط 40 درصد پول گرفته است و در این فصل هم چیزی دریافت نکرده ایم.وی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان داشت: دوست دارم مردم کشورم ایران در آرامش و امنیت و وضعیت مادی خوب زندگی کنند و لیاقت مردم ایران بالاتر از این ها است.البته اگر مدیرانی داشته باشیم که به فکر مردم باشند. به هاشمی رفسنجانی وقتی خدمت شان رسیدم گفتم مردم ایران گرسنه اند، مشکل اقتصادی دارند، به آنها کمک کنید.البته به او گفتم که مشکل ورزشی هم داریم اما این بحث آخری بود که مطرح کردم.وی در ادامه اظهار داشت: دوست دارم بااستقلال قهرمان آسیا شوم و چیز دیگری برایم مهم نیست.
پسر آبی بازدید : 47 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
محمد قاضی پس از پایان تمرین امروز استقلال از آرزوهایش گفت و در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از پرسپولیس سخت بود و از انتقالش به استقلال راضی است بیان کرد: جدایی از پرسپولیس سخت بود اما خدا را شکر حضور من در استقلال بد نشد و فعلا روند گلزنی خوبی دارم.او در پاسخ به این سوال که آرزوی فوتبالی اش چیست بیان کرد: همواره آرزو داشتم فوتبالیست خوبی در خارج از کشور شوم. بچه هم که بودم آرزویم خلبان شدن بود. اما آرزوی فعلی هم گل زدن به نویر است که اگر قسمت شود، در جام جهانی این کار را می کنم.مهاجم استقلال در ادامه افزود: یکی از آرزوهایم این است که از نظر مالی تامین باشم و دست دیگران را بگیرم. دوست دارم یک خانه ویلایی درتهران داشته باشم. بازیکنانی که درتهران بازی می کنند خوب پول میگیرند و شاید از عهده این مسئله برآینداما شهرستانی ها نهایتا بتوانند یک خانه خوب در تهران بخرند. من از تیم های زیادی طلبکارم. 230 میلیون ازذوب آهن، 360 میلیون از پرسپولیس و 70 – 80 میلیون از فولاد خوزستان.قاضی در پاسخ به این سوال که چقدربه قهرمانی استقلال در آسیا امیدوار است بیان کرد: با کمک هواداران و این کادر فنی حتما قهرمان آسیا می شویم.او در پایان و در پاسخ به این سوال که کدام گلش را بیش از بقیه دوست دارد گفت: گلم به بنیادکار زمانی که در ذوب آهن بودم را بیشتر از بقیه دوست دارم. منبع: ایسنا
پسر آبی بازدید : 47 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)
به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح الله زاده امروز به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رفت تا با اعضای این کمیته در خصوص کسر امتیاز از باشگاه استقلال به خاطر فحاشی تماشاگران گفت وگو کند.در این جلسه صالحی رئیس استیناف، موسوی و دادرس از اعضای استیناف و مسئول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال حضور داشتند. از مفاداین جلسه خبری به بیرون درز نکرد اما گفته می شود قرار است کمیته استیناف ظرف روزهای آینده در مورد اعتراض سه باشگاه سایپا، استقلال و ملوان به کسر امتیاز خود تصمیم گیری کند.
پسر آبی بازدید : 39 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
آبي پوشان كه روز چهارشنبه براي بازي مقابل داماش عازم رشت مي شونددر هتل كادوس اين شهر اقامت خواهند كرد.اين در حالي است كه مسولان استقلال هنوز نتوانسته اند بليط پرواز به رشت را براي روز چهارشنبه تهيه كنند و بنابراين احتمال سفر آبي ها به رشت با اتوبوس وجود دارد.تيم استقلال پنجشنبه شب از هفته پنجم ليگ برتر در رشت به مصاف تيم داماش مي رود.استقلال در بازي فصل گذشته به دليل لغو پرواز تهران به رشت يك شب در تهران ماند و فرداي آن روز با اتوبوس به اين شهر رفت و اين مساله به تعويق 24 ساعته بازي دو تيم انجاميد.
پسر آبی بازدید : 59 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
احمد جمشيديان كه سه هفته پيش تحت عمل جراحي كمر قرار گرفت،ازهفته آينده مراحل اوليه آب درماني اش را شروع خواهد كرد.وي در پايان فصل گذشته از سپاهان به استقلال ملحق شد.منبع: اوج
پسر آبی بازدید : 44 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
مهاجم استقلال می گوید، به بازی در چمن مصنوعی عادت دارد و از عملکردشدر این تیم راضی است.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران)ایسنا(، محمدمهدی نظری در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره دیدار این هفته تیمش برابر داماش گفت: پس از دیدار با صبای قم ریکاوری خوبی کرده ایم. البته برابر صبا کمی خستگی داشتیم و همین باعث شد بازی خوبی برابر آن ها نداشته باشیم اما امیدوارم در بازی با داماش بازی بهتری ارائه دهیم و این تیم را شکست دهیم. ما به سه امتیاز بازی با داماش نیاز داریم.او در پاسخ به سوالی درباره چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی رشت بیان کرد: من در فجر سپاسی بودم و چمن این ورزشگاه هم مصنوعی بود. به همین دلیل، نسبت به این قضیه عادت کرده ام. با این حال، اکثر بازیکنان مابرای بازی روی چمن مصنوعی چندان آماده نیستند. جوانی داماش و انگیزه آن ها من را به این نتیجه می رساند که داماشی ها برای سه امتیاز برنامه دارند. با این حال همان طور که گفتم، همه تلاشمان را برای کسب سه امتیازبه کار خواهیم گرفت.مهاجم استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چندان در گلزنی موفق نبوده، اظهار کرد: در گل زدن همان طورکه گفتید، چندان موفق نبودم اما در مجموع برای استقلال تاکنون مثمر ثمر بازی کرده ام.
ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 693
  • بازدید سال : 3,106
  • بازدید کلی : 15,226
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز