loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 48 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
جی لوید ساموئل در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره برداشتش از ایران گفت: من یک سال و نیم است که در ایران حضور دارم و از بودن در ایران خوشحالم و لذت می برم. ایران جای فوق العاده ای است و من از بودن در آن راضی هستم.او در پاسخ به این سوال که چه شد به ایران آمد، افزود: یک دوست خوب به نام آندو باعث همه چیز شد. من برای چک کردن و بررسی وضعیت به ایران آمدم اما به یک باره ماندنی شدم و از حضورم خوشحالم.هافبک دفاعی استقلال در پاسخ به این که آرزویش در کودکی چه بوده است،اظهار کرد: من تقریبا به همه آرزوهایم رسیده ام. بازی در لیگ حرفه ای و زندگی خوب. هیچ وقت هم دوست نداشتم دکتر شوم. همواره دوست داشتم فوتبال بازی کنم.ساموئل در پایان و در پاسخ به سوالی درباره آرزوی فعلی اش، بیان کرد: آرزوی فعلی ام گلزنی های استقلال و قهرمانی مجدد این تیم است.
پسر آبی بازدید : 37 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
علی فتح الله زاده پس از ترک جلسه اتحادیه فوتبال در مورد این جلسه گفت:باید این مسئله حل شود، حق پرسپولیس و استقلال خیلی بیشتر استو نباید پول ها به این شکل پرداخت شود. نباید صدا و سیما پولهای ما را بگیرد و بعدا به این محکوم شویم که مدیران هزینه هستیم.فتح الله زاده در مورد وضعیت توپ های لیگ برتر و اینکه برخلاف انتقادات او حمایت کرده است، عنوان کرد: من دفاع نمی کنم و متخصص تشخیص صلاحیت توپ نیستم. یک مربی داشتیم که دائم می گفت لباس های ما به درد نمی خورد، رفتم لباس آدیداس را گرفتم و آرم آن اسپانسر تحتقراردادمان را روی آن ثبت کردم او تالباس را دید گفت این لباس هم به درد نمی خورد، در شرایطی که لباس آدیداس بود، به خاطر همین می گویم متخصص تشخیص کیفیت توپ و لباس نیستم، شاید علی دایی که تولیدی دارد و بهتر از این موارد مطلع است حرفش درست باشد. حرف من این است که توپ ها را به فیفا و AFC بفرستند که آنها تشخیص دهند چه شرایطی دارد. انتقاد من به رنگ توپ ها است چرا که این رنگ مخصوص زمستان است.مدیرعامل استقلال در مورد معرفی سلطانی فر به عنوان کاندیدای حضوردر وزارت ورزش اظهار داشت: سلطانی فر به لحاظ تجربه در این سیستم حضور داشته و مثل خیلی ها که سابقه نداشتند نیست. حضور این نوع مدیر یک گام به جلو است. ان شاء الله مجلس هر چه زودتر وضعیت وزیر ورزش را مشخص کند چرا که در آستانه تحولات بزرگی هستیم، والیبال، بسکتبال و فوتبال ما جهانی شده و استقلال نیز در آسیا حضور دارد، ان شا ء الله با انتخاب وزیر ورزش به زودی حمایت ها انجام می شود.فتح الله زاده در مورد اینکه پرسپولیس با شرکت همراه اول قرارداد بسته است، خاطر نشان کرد: برخی از دوستان خبرنگار که شاید تعلق خاطر به تیمی دارند نمی گویند ما 10 سال پیش این کار را انجام دادیم. بررسی کنید که در سال 2004 نوشابه ای را درست کردیم آنها چون تازه آمدند نمی دانند که ما قبلا این کارها را می کردیم، 10 سال پیش دانشجو و امیدوار رضایی در هیئت مدیره استقلال طرح سامانه ای را دادند که اس ام اس بزنید و درخواست کمک کنید اما امکانات نسبت به سالهای قبل بسیار پیشرفته تر شده ، همین الان طرحی دارم که پس از زدن هر گل به هوادارانمان اس ام اس بدهید که اگر می خواهند با ارسال گزینه ای که هزینه ای از آن کم می شود در همان لحظه پول را از طریق موبایل ببینند. مطمئنا گلی که به پرسپولیس بزنیم اکثریت بازدیدکنندگان را دارد اما گلی که به سایپا داریم از یک میلیون نفر شاید صد هزار بازدیدکننده داشته باشد.فتح الله زاده در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده شخص خیری برای خلعتبری به آنها کمک کرده است، اظهار داشت: اگر چنین خیری داریم باید دست و سر او را بوسید، ما الان پول تیموریان را نداریم که یک سوم این مبلغ است. درخواست می کنیم یک خیر این پول را به ما هم بدهد.مدیرعامل استقلال در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده به استقلال برای حفظ جوادنکونام کمک شده است، گفت: مسئول توهم کسی نیستم اگر یک ریال به ما کمک شده است آن را اعلام کنند. یک تومان به ما کسی نداده و فقط پول نکونام را اجازه دادیم از محل درآمدهای ما در سازمان لیگ پرداخت کنند.منبع:فارس
پسر آبی بازدید : 60 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش گل برتر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، هاشم بیگ زاده، مدافع تیم استقلال پس از سپری کردن دوران درمانی اش از فردا تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.مدافع تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: خداراشکر شرایطم خوب است. از فردا تمرینات نرم دوی ام را شروع می کنم و در نهایت بعد از یکی 2 روز به تمرینات گروهی اضافه می شوم. فکر می کنم این اتفاق بعد از بازگشت تیم از رشت برای بازی با داماش انجام بگیرد.وی ادامه داد: البته خوشحالم که مصدومیت در آغاز فصل به سراغم آمدو امیدوارم دیگر این اتفاق برایم نیفتد چون کم کم بازی ها حساس می شوندو دوست دارم در روزهای حساس و مهم کنار تیم باشم.بیگ زاده با ابراز این مهم که استقلال برای هماهنگی هرچه بیشتر به گذشت زمان نیاز دارد، نیز تصریح کرد: سال قبل هم در همین روزها چنین شرایطی داشتیم ولی بعد از گذشت 5,6 هفته استقلال روی غلتک افتاد. فکر می کنم گذشت زمان به استقلال کمک خواهد کرد تا باز هم تیمی یکدست و هماهنگ برای رسیدن به قهرمانی شود.
پسر آبی بازدید : 38 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
امیر قلعه نویی در فصل جدید نسبت به عملکرد آرش برهانی منتقد است واز بازی او رضایت کامل را ندارد.از همین رو قلعه نویی هر گاه می خواهدتعویض کند اولین گزینه ای که از زمین خارج می کند آرش برهانی است.در بازی با صبای قم هم بین نیمه برهانی تعویض و همین مسئله باعثشد مهاجم آبی پوشان به تصمیم امیر قلعه نویی اعتراض کند و بگوید:»چرا هرگاه می خواهید تعویض تاکتیکی در تیم ایجاد کنی من را تعویض می کنی؟«امیر قلعه نویی در این بازی از عملکرد سیاوش اکبرپور هم معترض بود و حتی قصد داشت او در تمرینات شرکت نکند اما با وساطت برخی از اطرفیان اجازه داده تا در تمرینات شرکت کند.
پسر آبی بازدید : 43 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
مهاجم تیم استقلال گفت:من به تصمیم مربیان احترام می گذارم.آرش برهانی در حاشیه تمرین روز پنجشنبه استقلال عنوان کرد:تمرین خوبی را پشت سرگذاشتیم.خوشبختانه بازیکنان از آمادگی مطلوبی برخوردار هستندو با انگیزه بالایی تمرین می کنند.وی ادامه داد:بازی مهمی در پیش داریم و به قصد کسب هر سه امتیاز به مصاف صبا می رویم.امیدوارم در ادامه روند صعودی مان بتوانیم در این مسابقه هم نتیجه بگیریم و یک سه امتیاز دیگر کسب کنیم.برهانی درباره اینکه فکر می کندچه زمانی به ترکیب استقلال برمی گردد گفت:این مساله به نظر کادر فنی برمی گردد.من به تصمیم مربیان احترام می گذارم.در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردارم و هر زمان صلاح بدانند در خدمت تیم خواهم بود.
پسر آبی بازدید : 45 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال که روز شنبه مقابل هم تیمیهای گذشته خود بازی دارد، گفت: من هم اکنون بازیکن تیم صبا هستم اما شک نکنید با همه استقلالی ها روبوسی می کنم زیرا مشکلی با آنها ندارم.رضا عنایتی گفت: من از قدیم هم با اکثر بازیکنان استقلال دوست بودم و الان تنها بازیکن صبا هستم و برای پیروزی این تیم تلاش می کنم.وی افزود: این بازی برای هر دو تیم به جهاتی بسیار مهم است چرا که ما در بازی قبل ناباورانه شکست خوردیم.عنایتی تصریح کرد: تیم استقلال پر مهره است و با شناختی که از قلعه نویی داریم آنها در تهران و آزادی به دنبال پیروزی هستند.وی خاطر نشان کرد: همیشه بازی این دو تیم حساس بوده و بازیهای پرگل و جالبی برگزار شده است فکر میکنم در این بازی هر دو تیم بتواند بازی خوبی انجام دهند و همه چیز در زمین مشخص می شود.
پسر آبی بازدید : 47 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال مصاحبه منتسب به وی که بر روی خروجی یکی از سایت های ورزشی قرار گرفته و دربرخی از جراید نیز امروز چاپ شده بود را تکذیب کرد.به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال مصاحبه منتسب به وی که بر روی خروجی یکی از سایت های ورزشی قرار گرفته و در برخی از جراید نیز امروز چاپ شده بود را تکذیب کرد. برهانی امروز ضمن تماس با سایت رسمی باشگاه استقلال این مصاحبه کذایی را تکذیب کرد.
پسر آبی بازدید : 39 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
استقلال - صبای قم؛ تقابل مایلی کهن و عنایتی با شاگردان قلعه نوییبرای اولین مرتبه در لیگ برتر تیم محمد مایلی کهن بالاتر از تیم امیر قلعه نویی در جدول قرار دارد. تقابل این دو مربی همیشه دیدنی و جذاب بوده و هست و همه اهالی فوتبال را به یاد دو بیانیه مایلی کهن علیه قلعه نویی و دوستانش می اندازد. بیانیه ای که در آن از گروهبان قندعلی و ... یاد شده بود. بیانیه هایی که بعد از دیدار استقلال و سایپا و به دلیل شعارهای تماشاگران استقلال علیه مایلی کهن نوشته شد.مایلی کهن در این فصل اما رویه ای دیگری در پیش گرفته و تلاش می کند تمام تمرکزش بر روی تیم خودش باشد. حداقل در سه هفته اول لیگ او چنین روشی را در پیش گرفته بود.از نظر فنی اما استقلال روی کاغذ بسیار قدرتمندتر از صباست. زیرا نیمیاز بازیکنان استقلال در تیم ملی هستند و نیمی دیگر جز برترین بازیکنان ایران محسوب می شوند، اما در صبا فقط رضا عنایتی یک ستاره سرشناس محسوب می شود. گلزن کهنه کاری که خیلی دوست داشت به استقلال بازگردد اما قلعه نویی او را نخواست واکنون او باید مقابل تیم و مربی سابقش باردیگر نشان بدهد که همچنان دود از کنده بلند می شود و توانایی گلزنی دارد.آبی پوشان با 7 گل زده برترین خط حمله لیگ را در سه هفته اول در اختیار دارند و قلعه نویی خیلی دوست دارد با پیروزی مقابل تیم مایلی کهن به صدر جدول برسد. البته با توجه به کسر یک امتیاز از استقلال، این تیم فقط در صورتی می تواند صدرنشین شود که فولاد در خانه اش مقابل داماش امتیاز از دست بدهد.هواداران استقلال قطعا در روز شنبه دیگربه داور کاری نخواهند داشت زیرا دوست ندارند که دوباره از تیم محبوب شان امتیاز کسر شود. صبای قم هم در ورزشگاه آزادی طرفدار اندکی خواهد داشت.در این بازی دوئل فرهاد مجیدی و رضا عنایتی دو مهاجم کهنه کار دیدنی است. هر دوی آنها دو گله هستند البته محمد قاضی هم با گلی که به فجر در هفته گذشته زد نشان داد که می خواهد همچنان در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشته باشد و هواداران استقلال میتوانند به او به چشم یک گلزن تمام عیار نگاه کنند. برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛ هفته چهارم؛ گرامیداشت عید بزرگ بندگی روزه داران عید سعید فطر و تجلیل از مقاومت اسلامی شنبه 19 مردادفولاد خوزستان- داماش ساعت 20 و 30 ورزشگاه تختی اهواز استقلال- صبای قم- ساعت 21 و 15ورزشگاه آزادی
پسر آبی بازدید : 51 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
منصور پورحیدری در گفت وگو با فارس، با اشاره به پیروزی 4 بر 2 استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز گفت:تیم فجر سپاسی از بازیکنان جوان و با انگیزه ای برخوردار است و حتی دیدید در نیمه اول این تیم بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بازی در نیمه اول گره خورده بود. بعد از آن بازی دو بر دو به تساوی کشیده شد و بعد از آن با تعویض هایخوبی که کادر فنی انجام داد توانستیمبا نتیجه پرگل چهار بر دو، 3 امتیاز را تصاحب کنیم. البته مطمئن هستم استقلال هفته به هفته بهتر می شود ما در بازی با فجر سپاسی فرصت های زیادی از دست دادیم و در هفته های آتی باانجام تمرینات منسجم به شرایط ایده آل خواهیم رسید.مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه این تیم در سه بازی گذشته 5 گل دریافت کرده و عملکرد خط دفاعی و دروازه بان استقلال ضعیف است، گفت: به نظر من بازیکنان هنوز به آمادگی بدنی نرسیده اند. احتمالاً در بازی های آینده با انجام تمریناتی که کادر فنی استقلال برایآنها در نظر می گیرد به مرور زمان این نقیصه نیز برطرف خواهد شد.پورحیدری در خصوص حضور کادر فنی تیم ملی در تمرینات استقلال گفت: به هر حال امسال کار تیم ملی برای حضور در جام جهانی سخت است و مربیان تیم ملی هم برای اینکه شرایط بازیکنان ملی پوش را زیر نظر داشته باشند هر روز باید در بازی ها و تمرینات تیم ها شرکت کنند.وی افزود: به نظر من اگر بازی های لیگ به صورت منظم برگزار شود این به سود تیم ملی است و اگر قرار باشد لیگ را تعطیل کنیم بازی ها به طور فشرده برگزار شود تیم ملی سود نخواهد بود. اگر می خواهیم تیم ملی قوی داشته باشیم باید هفت وهشت بازی تدارکاتی برای تیم ملیبا تیم های قدرتمند در نظر بگیریم، اما این بازی ها باید در فیفا دی باشد و بازیکنان نهایت سه چهار روز قبل ازبازی در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار بگیرند ولی اردوهای درازمدت سودی نخواهد داشت.مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان این مطلب که روز یکشنبه بازی سختی مقابل صبا خواهند داشت، گفت: تمام بازی ها در لیگ سخت است. تیم صبا هم مطمئناً با انگیزه بالایی به مصاف استقلال می آید تا حداکثر امتیاز را کسب کند، اما ما هم برای اینکه روند رو به رشد خود را ادامه دهیم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا پیروز این میدان باشیم.
پسر آبی بازدید : 44 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
با وجود اينکه مسئولان باشگاه استقلال تلاش بسياري داشتند تا موضوع کسرامتياز به گوش بازيکنان نرسد و قبل از ديدار مقابل فجرسپاسي روحيه خود را نبازند اما تلاش هاي آنها بي نتيجه ماند. فقط کافي بود که اين خبر به گوش اکبرپور برسد و پس ازآن بود که تمام بازيکنان تيم از موضوع باخبر شوند و در مورد آن گفتگو مي کردند اما شايد جالب باشد که بدانيد آبي پوشان کسر امتياز از استقلال را بي ارتباط با انتقاد آندرانيک تيموريان از جو ورزشگاه در ديدار مقابل سپاهان نمي دانستند. استقلالي ها طي گفتگو با يکديگر معتقد بودند که کميته انضباطي وقتي مي بيند بازيکن تيم استقلال از هواداران انتقاد مي کند، آن وقت تصور مي کنند که در ورزشگاه فاجعه اي رخداده است و به همين دليل بدون تخفيف از تيم کسر امتياز کردند.برخي از آبي پوشان همچنين معتقد بودند که اگر اشتباهات داوري نبود،توهيني به فغاني صورت نمي پذيرفت و تيموريان قبل از اينکه از جو ورزشگاه انتقاد کند بايد به اشتباهات داوري اشاره مي کرد. گفتني است اين انتقادات از آندو در حالي بيان شد که اين بازيکن در جمع آبي پوشان حضور نداشت ولي پس از آگاهي از نظرات بازيکنان از خود دفاع کرد و مدعي شد که از مسائل داوري سر درنمي آورد و به خود اجازه نمي دهد نظري در اين خصوص بدهد ولي اتفاقات روي سکوها آنقدر واضح بود که نمي شود از آن به راحتي گذشت و بايد مسئولان را هوشيار مي کرد تا براي جلوگيري از توهين در ورزشگاه ها اقدامي انجام بدهند.
ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 718
  • بازدید سال : 3,131
  • بازدید کلی : 15,251
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز