loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 50 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
استقلال فردا شب برای صعود به نیمه نهایی نیمه اول دیدار مقابل بوریرام تایلند را در حالی برگزار میکند که دو گلزن برتر آبی ها در ادوار دیدارهای این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا اعم از لیگ قهرمانان آسیا،جام باشگاه های آسیا و جام در جام آسیا همچنان در ترکیب تیم آبی پوش ایران حضور دارند تا چشم هواداران برای موفقیتی دیگر به ساق های آنها دوخته شود.در این میان فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال که البته بیشتر عمر فوتبالی خود را در خارج از ایران سپری کرده و حالا در سن 37 سالگی همچنان مانند یک ستاره در خط حمله آبی ها می درخشد و بارها در فصل جاری ناجی استقلال شده است با 3 گلی که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده با 23 گل به عنوان بهترین گلزن آسیایی استقلال محسوب می شود.در این بین مجیدی 14 گل را در لیگ قهرمانان آسیا و 9 گل دیگر را در رقابتهای جام در جام باشگاه های آسیا به ثمر رسانده است.همچنین پس از مجیدی، آرش برهانی، نیمکت نشین این روزهای استقلال با 12 گل در رده دوم قرار دارد و غلامحسین مظلومی و صمد مرفاوی مشترکاً با 8 گل در رده سوم قرار دارند.علیرضا اکبرپور و فراز فاطمی به همراه علیرضا نیکبخت واحدی نیز هر سه با 7 گل در رده چهارم قرار دارند.با پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موریکی، بازیکن برزیلی تیم گوانگژو چین با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و پس از وی هم یک برزیلی دیگر به نام ریبریو از الجیش قطر با 7 گل در این جدول ایستاده است.همچنین 4 بازیکن از استقلال با 3 گل زده در رده پنجم جدول گلزنان قرار دارند.
پسر آبی بازدید : 47 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
پژمان نوری پس از پایان تمرین استقلال در مورد دیدار مقابل بوریرام تایلند گفت: مشخص است دیدار سختو حساسی در پیش داریم. خیلی اوقات شده تیم های ضعیف نیز توانسته اند نتیجه بگیرند. بوریرام در حد استقلال نیست اما تیمی که توانسته به جمع هشت تیم نهایی راه پیدا کند مطمئناً حرف برای گفتن دارد. بازیکنان تیم می خواهند هر طور شدهپیروز شوند و حتی اگر حریف خود را با نتیجه پرگلی از پیش رو بردارند.* هاشم بیک زاده نیز در مورد دیدار مقابل بوریرام تایلند گفت: بازی سختی داریم فکر اینکه صد درصد پیروز می شویم کاملاً اشتباه است آنها بازیکنان خارجی دارند که همه دارای پاسپورت تایلندی هستند که شاید بتوانند از اکثر آنها استفاده کنند. تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوار هستیم که بتوانیم به موفقیت برسیم.
پسر آبی بازدید : 41 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
آندرانيك تيموريان به دليل تداوم آسيب ديدگي اش با نظر كادر پزشكي استقلال در بازي مقابل بوريرام به ميدان نمي رود.اين خبر شوك بزرگي براي كادر فني استقلال محسوب مي شود كه در انتظار بازگشت آندو بودند.
پسر آبی بازدید : 56 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
آرش برهانی پس از پایان تمرین امروز استقلال گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار مناسب است، کاملاً آماده دیدار مقابل بوریرام هستیم. فیلم مسابقات این تیم را دیده ام و امیدوارم بتوانیم آنها را شکست دهیم.وی در مورد اینکه آیا فکر می کند بازی سختی در پیش دارند، عنوان کرد: فکر نمی کنم بلکه مطمئن هستم بازی سختی در پیش داریم، همانطور که گفتم بازی های بوریرام را نظاره کردم و آنها حریف دست و پا بسته ای نیستند ان شاءالله با حمایت هواداران مان این تیم را شکست خواهیم داد.
پسر آبی بازدید : 49 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
هاشم بيگ زاده درباره وضعيت خود پيش از بازي مقابل بوريرام عنوان كرد:سه روز است به تمرين گروهي اضافه شده ام و خوشبختانه مشكلي براي همراهي استقلال در اين مسابقه ندارم.البته همه چيز بستگي به نظر كادر فني دارد كه من در اين بازي به ميدان بروم يا نه.وي ادامه داد:اگر مقابل بوريرام بازي كنم تلاشم بر اين است تا بهترين نمايش را براي استقلال داشته باشم.امسال،سال جام جهاني است و خدا را شكر مي كنم كه اول راه مصدوم شدم وهنوز تا جام جهاني وقت زيادي باقي مانده است.مدافع استقلال درباره تقابل با بوريرامخاطرنشان كرد:بر خلاف اظهاراتي كه مي شود اين تيم خطرناكي است.بازيكن خارجي زيادي دارد و ناشناخته بودن حريف كار را دشوار مي كند.بايد تلاش كنيم در تهران مقابل بوريرام برنده شويم تا كار به بازي برگشت نرسد.بيگ زاده درباره اظهارنظر عليرضا واحدي نيكبخت كه گفته بود از بازگشت اوخوشحال است گفت:عليرضا دوست من است.نه تنها براي او بلكه براي هم تيمي هاي خود آرزوي موفقيت مي كنم.در حال حاضر هم هدفم خوب تمرين كردن است تا در صورت نياز تيم بازي كنم.
پسر آبی بازدید : 45 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
در تازه ترین رده بندی سایت اطلاعات باشگاه های جهان تا تاریخ 19 مرداد 92 تیم استقلال که فصل گذشته با هدایت امیر قلعه نویی به قهرمانی لیگ برتر رسید و امسال نیز مدعی درجه یک قهرمانی است با کسب 1577.47 امتیاز در رده 101 جایگرفت.استقلال در حالی چهارشنبه هفته آینده از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف بوریرام تایلند خواهد رفت که تیم تایلندی دررده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان با امتیاز 1513.14 دررده 218 قرار گرفته است تا اختلاف 117 پله ای بین دو تیم حاکی از قدرت هرچه بیشتر شاگردان قلعه نویی در آستانه این دیدار حساس باشد.
پسر آبی بازدید : 39 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
دو هافبک لاليگايي بوريرام نمي رسنداين روزها بسياري در تلاش هستند تا بوريرام را تيمي ضعيف جلوه بدهند و به اين شکل وانمود کنند که استقلال براي صعود به جمع 4 تيم برتر آسيا مشکل چنداني پيش رو ندارد.اما تحقيقات استقلالي ها به نکاتي رسيده که نشان مي دهد بوريرام تيمي متمول است که براي موفقيت در ليگ قهرمانان هزينه هاي بسياري صرف کرده است و بازيکنان خوبي به خدمت گرفته که از جمله آنها مي توان با جذب 4 بازيکن از لاليگا اشاره کرد که جمع بازيکنان اين تيم که سابقه بازي در اسپانيا دارند را به عدد 7 رسانده است.اطلاعات اين بازيکنان به صورت دقيق در اختيار قلعه نوعي قرار گرفته است ضمن اينکه بوريرام دروازه بانيدارد که در گرفتن پنالتي همانند سيدمهدي رحمتي تخصص دارد. بوريرام با اين بازيکنان به تيمي قدرتمند تبديل مي شود اما آن طور که از شواهد امر پيداست 2 بازيکن لاليگايي اين تيم براي اين ديدار مقابل استقلال به علت مصدوميت قادر به حضور در ميدان نيستند.اين دو بازيکن در پست هاي دفاع و حمله هستند که مدت هاست با آسيب ديدگي روبه رو شده اند و گفته مي شودتا يک ماه ديگر نيز شرايط حضور در ميدان را به دست نمي آورند.اين دو بازيکن که سابقه سال ها حضور در ليگ اسپانيا را دارند براي ديدار رفت نمي توانند در ترکيب بوريرام قرار بگيرند ولي براي بازي برگشت مشکلي نخواهند داشت. گفتني است قلعه نوعي اطلاعات بوريرام را در اختيار گروه آناليز قرار داده و از آنها خواسته تاهر چه زودتر نقاط ضعف و قوت اين حريف را در اختيار قرار بدهند. منبع: روزنامه نود
پسر آبی بازدید : 37 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
تیم استقلال که قرار بود عصر امروز راهی رشت شود تا خود را برای بازی با داماش در هفته پنجم لیگ برتر آماده کند امروز ساعت ۱۱ صبح راهی این شهر می شود.با توجه به پرواز چارتر ساعت رفتن آبی پوشان به رشت تغییر کرد.نشست خبری امیر قلعه نویی ساعت ۱۷برگزار می شود و سپس استقلالی ها ساعت ۱۸:۳۰ در زمین عضدی تمرین خود را برگزار می کنند.جلسه هماهنگی این بازی هم ساعت ۲۰برگزار می شود. منبع: فارس
پسر آبی بازدید : 37 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
امیر قلعه نویی در آستانه دیدار تیمش مقابل داماش در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: بعد از بازی مقابل صبا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می دانیم که حریف ما تیم با برنامه است.وی افزود: چند بازی داماش را آنالیز کردیم و با توجه به آنکه آنها از امتیاز میزبانی استفاده می کنند کار سختی داریم ضمن آنکه بازی در چمنمصنوعی شرایط خاص و سختی های خودرا دارد. این هم از شانس استقلال است که در آستانه بازی با نماینده تایلند باید در زمین چمن مصنوعی بازی کنداما در هر صورت ما برای سه امتیاز به مصاف حریف می رویم.سرمربی تیم استقلال در ادامه در خصوص مصدومان تیم گفت: جمشیدیان، ساموئل و بیک زاده غایبانما در رشت هستند و به این جمع تیموریان را هم اضافه کنید که با ما نخواهد بود.وی در خصوص صحبت هایی که علیپوردر مورد ممنوع الفعالیت بودن یکی از اطرافینش به مطرح کرده بود گفت:این شخص قبلا اشتباهاتی داشته ولی من به یک جوان کمک کردم که به جامعه برگردد و دیگر آن اشتباهات را نکرده و توبه کرده است.قلعه نویی افزود: علیپور نه من را تهدیدکرده و نه حرفی به من زده است. برخی از این آقایان دشمن قسم خورده من هستند که اگر کوچکترین مشکلی از من می دیدند نابودم می کردند. اما سوال من این است چطور این آدمها که در اطراف من هستند وقتی عسل و کت و شلوار برای برخی از آقایان می فرستادند مشکلی نداشتند؟! اما حالا که من باج نمی دهم این افراد منشوری هستند و ممنوع الفعالیت هستند و مفسد می شوند؟!سرمربی تیم استقلال در واکنش به اینسوال که گفته می شود وی به خاطررابطه با برخی از بازیکنان به موفقیت می رسد گفت:اینهایی که این حرف ها را بدون سند و مدرک می زنند را به خدا و به دو دست بریده حضرت ابوالفضل)ع( واگذار می کنم.وی تاکید کرد:آقایان بروند قصه توپ های آل اشپرت را دربیاورند و ببینند چه کسانی پشت این قضیه هستند. نمایندگی این شرکت در امارات است و اگر این برند خوب استچرا یک تیم اماراتی از این برند استفاده نمی کند؟ آقایان اگر می توانند مثل دادکان یک میلیارد بگیرند و توپ پوما را بیاورند.مگرنمی گویند لباس های آقایان خوب استپس چرا مدیر این شرکت در برنامه 90 اعلام کرد لباس های ما درجه 3 و یا 4 است؟قلعه نویی ادامه داد: در یکی از بازیهای قبل از دیدار سپاهان و استقلالآرش افشین موقعیت صد در صد را خراب کرد اما در بازی با استقلال توپ سخت تر از آن را به گل تبدیل کرد. اگر افشین آن توپ را گل نمی کرد می گفتند او بازیکن فلانی است.حرف من این است که اگرمشکلی با من دارند مردانه رو کنند ولی مطمئن باشید این افراد دشمن قسم خورده من هستند که تا آخر عمر این دشمنی آنها ادامه دارد.وی در پایان گفت: اگر کوچکترین آتویی داشتند من را رسوای عالم می کردند.این را هم بگویم که اگر بفهمم فرد نزدیک به من روزی خطایی کرده باشد کاری می کنم از 10 کیلومتری من هم رد نشود!
پسر آبی بازدید : 55 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
حنیف عمران زاده در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال ضمن ابراز ناراحتی از امتیاز کسر شده از تیمش گفت: امیدوارم که آن یک امتیاز را به ما برگردانند تاصدرنشین بازی ها شویم.وی در خصوص شرایط استقلال گفت: ما خوب کار کردیم و استراحت خوبی هم انجام دادیم اما با این حال فقط نگران مصدومانمان هستیم که امیدواریم تا قبل از بازی با نماینده تایلند به جمع ما اضافه شوند.عمران زاده ادامه داد: داماش تیم بسیار خوبی است که نباید فکرکنیم چون در بازی گذشته نتیجه را واگذار کرده شرایط خوبی ندارد. بازیکنان تیم ما انگیزه خوبی دارند و ان شاءالله که به موفقیت برسیم.مدافع استقلال در خصوص دیدار مقابل داماش در چمن مصنوعی گفت: بازی در این زمین سخت است و آمار مصدومیت را بالا می برد اما امیدوارم در شهرستان ها شرایطی پیدا کنیم که همه بازی ها در زمین طبیعی برگزار شود.
ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 717
  • بازدید سال : 3,130
  • بازدید کلی : 15,250
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز