loading...
آبی نیوز | پایگاه خبری باشگاه استقلال تهران
اطلاعیه

                  

 

 

با عرض سلام .وبسایت نو پا اس اس نیوز به دلیل ارتقا سطح کیفی خود به 2 نویسنده نیازمند است در صورت تمایل با ایمیل وبسایت به آدرس ss.news7@yahoo.com یا از طریق تماس با ما و یا از بخش نظرات مطالب مندرج مشخصات خود را ارسال فرمایید.

مدیر سایت:پسر آبی 

پسر آبی بازدید : 43 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

                         

به گزارش گل برتر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد جمشیدیان در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: متاسفانه از ناحیه عضله شکم دچار آسیب‌دیدگی شدم و طی این چند روز تحت نظر دکتر نوروزی مشغول مداوای خود هستم.مشخص نیست از کی می‌توانم در تمرینات استقلال حاضر شوم و قرار است دکتر نظر نهایی خود را تا دو روز دیگر در خصوص وضعیتم اعلام کند. امیدوارم مشکل خاصی وجود نداشته باشد و هر چه زودتر بتوانم در تمرینات تیم شرکت کنم.

جمشیدیان در ادامه در خصوص اردوی اوکراین گفت: ما اردوی خیلی خوبی را در اوکراین سپری کردیم و جدا از این بردی که مقابل دیناموکیف به دست آوردیم از نظر روحی و روانی خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم با شروع لیگ از آن استفاده لازم را ببریم.

این بازیکن با ابراز امیدواری از موفقیت استقلال در فصل جدید، اظهار داشت: خوشبختانه استقلال خیلی خوب یارگیری کرد و به نظرم ما در فصل جدید هم می‌توانیم سال خوبی را بگذرانیم. البته با توجه به اینکه باید در 4 جبهه بجنگیم کار خیلی سختی را پیش رو داریم اما مهم این است که در این نبردهای سخت سربلند از میدان خارج شویم.

وی در پایان گفت:من به آینده استقلال امیدوار هستم و فکر می‌کنم بتوانیم در این فصل ستاره سوم را به دست بیاوریم و از قهرمانی فصل گذشته هم دفاع کنیم.

پسر آبی بازدید : 57 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

                               

به گزارش گل برتر و به نقل از سایت باشگاه استقلال،منصور پورحیدری مدیرفنی تیم استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم به صحبت پرداخت.

*فکر می‌کنید برگزاری اردوی اوکراین چقدر به آمادگی استقلال، پیش از شروع رقابت های لیگ کمک کرده است؟

البته من خودم با تیم به اوکراین نرفته بودم اما به هر حال استقلال اردوی خوبی را سپری کرده است. یک بازی مفید را هم با دیناموکیف پشت سر گذاشتند که در این دیدار، تیم بیشتر با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شد.

*استقلال تا شروع لیگ باز هم بازی تدارکاتی خواهد داشت؟

بله، قطعا ما قبل از شروع بازی‌ها، یکی، دو دیدار تدارکاتی هم خواهیم داشت تا به آمادگی بیشتر برسیم. به نظرم تنها مشکلی که در حال حاضر وجود دارد این است که تیم هنوز کامل نشده یعنی وضعیت بازیکنان خارجی و تیموریان مشخص نشده وگرنه همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

*قرعه‌کشی سیزدهمین دوره رقابت های لیگ هم مشخص شد. در خصوص بازی‌هایی که استقلال پیش رو دارد، چه نظری دارید؟

شرایط که خیلی سخت است. ما در اولین بازی‌مان باید به مصاف گسترش فولادی برویم که خیلی با انگیزه است و خیلی زودتر از ما تمریناتش را شروع کرده. به هر حال این نشان می‌دهد که شروع سختی در لیگ داریم و باید خیلی حواس‌مان را جمع کنیم.

*روز گذشته هم که به ملاقات غلامحسین مظلومی رفته بودید؟

ما قبلا هم تلفنی با هم صحبت کرده بودیم و شنبه هم حضورا به خدمت او رسیدم. نشستیم و با هم حرف زدیم. خوشبختانه روحیه‌اش خوب بود، شوخی کردیم و کلی با هم خندیدیم. امیدوارم حالش بهتر از این هم شود.

پسر آبی بازدید : 44 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

                  

میرشاد ماجدی درباره اینکه با جدایی مجتبی جباری از استقلال شماره 8 آبی ها به چه بازیکنی می رسد عنوان کرد:ما هنوز در این باره به تصمیمی قطعی نرسیده ایم.البته ممکن است تقاضایی از سوی یکی،دو بازیکن برای پوشیدن این شماره وجود داشته باشد اما فعلا برنامه ای برای شماره 8 و دادن آن به بازیکنی نداریم.

وی درباره اینکه گفته می شود پژمان نوری کاندیدای نخست پیراهن شماره 8 استقلال است گفت:پژمان شماره 18 را برتن می کند.آنچه مسلم است اینکه تا به امروز تصمیم قطعی درباره این مساله نگرفته ایم.

سرپرست استقلال درباره اینکه وضعیت جواد نکونام با آبی پوشان به کجا رسید اظهار داشت:در این یک ماه اخیر آن قدر درباره این موضوع حرف زده ام که خسته شده ام.نکته مهمی در این باره وجود دارد و آن اینکه جواد ذاتا یک استقلالی اصیل است.او خودش بارها و بارها در گفت و گوهایی که با مدیریت داشته ،به بزرگی استقلال و علاقه اش به باشگاه تاکید کرده است

ماجدی افزود:من نمی خواهم وارد جزییات شوم اما این را با اطمینان می گویم که  نکونام علاقه زیادی  به استقلال دارد و این علاقه با پول قابل خرید و فروش نیست.بنابراین امیدوارم حرفهایی که باید زده شود هر چه سریعتر بیان شود.مطمئن هستم نکونام خیلی سریع خودش را مهیای همراهی تیم در فصل مهم آینده می کند.

وی درباره تصمیم کریم انصاری فرد برای پیوستن به تراکتورسازی و اینکه آیا او در لیست استقلال بود یا نه گفت:مذاکره استقلال با انصاری فرد مربوط به گذشته بود.کریم در تیم جوانان شاگرد خودم بود.او را روز یکشنبه دیدم و کلی یاد خاطرات  را مرور کردیم.البته انصاری فردی که من یکشنبه دیدم با آن بازیکنی که چند سال قبل در تیم جوانان بازی می کرد خیلی تفاوت داشت.بالاخره او در این فوتبال ستاره شده است و طبعا سرش هم شلوغ است .امیدوارم در تراکتورسازی موفق باشد و روزهای خوبی را تجربه کند.

پسر آبی بازدید : 43 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

               

باشگاه استقلال باز هم در فصل جدید از البسه تولیدی آل اشپورت استفاده خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال شب گذشته جلسه ای را با ماجدی برگزار کرد و در این جلسه مقرر شد این دو نفر  روز دوشنبه با حضور در دفتر این شرکت قرارداد فصل آینده را امضا کنند.

همچنین در این نشست بحث سفر استقلال به کشور تایلند مطرح شد و قرار است آبی پوشان بلیت سفر به این کشور را تهیه تا در تاریخ مربوطه دچار مشکل نشوند.

پسر آبی بازدید : 46 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

                               

تیم استقلال روز 30 مرداد ماه سال جاری باید به مصاف بویرام تایلند در ورزشگاه آزادی برود.

طبق قانون مسئولان باشگاه استقلال تا پایان ساعت اداری روز 30 تیرماه فرصت دارند تا اسامی خود را به AFC ارسال کنند. 

مسئولان این باشگاه باید اسامی بازیکنان جدید و بازیکنان فعلی این تیم را به همراه اعضای کادر فنی و مسئولان مربوطه ارسال کنند.

آبی پوشان در ابتدا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابتدا باید به مصاف بویرام تایلند رفته و در صورت پیروزی مقابل حریف تایلندی به مصاف برنده دیدار الاهلی عربستان و اف سی سئول کره جنوبی خواهند رفت.

پسر آبی بازدید : 44 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
رحمتی،منتظری و خلعتبری بالاتر از نوید کیا/ابهام در انتخاب بازیکن سال محرم نوید کیا انتخاب اول عنوان بهترین بازیکن لیگ در فصل گذشته نبود.به گزارش اوج نیوز،محرم نوید کیا در حالی به عنوان بازیکن برتر لیگ شناخته شد که عدم حضور شماری از بازیکنان در کشور باعث رسیدن وی به این جایزه شد.به گفته یک منبع مطلع،عوامل برگزارکننده این مسابقه تأکید کرده بودند که برگزیدگان لیگ در فصل گذشته حتما باید در مراسم حضور داشتهباشند در غیر این صورت از لیست نامزدها خط می خورند.به همین دلیل بازیکنانی مانند رحمتی،منتظری و خلعتبری که عملکرد بهتری از نوید کیا داشتند در فهرست جای نگرفتند.این در حالی است که عوامل برگزاری این مراسم شرط خود را در خصوص قلعه نوعی شکستند و با وجود آنکه وی همراه استقلال در اردوی کیف بود او را به عنوان مربی سال برگزدند تا فتح الله زاده جایزه اش را دریافت کند.
ESTEGHLAL

                   untitled-2-recovered.jpg

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما وبسایت ما چگونه است؟
    آیا موافقید قالب سایت حرفه ای تر شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 694
  • بازدید سال : 3,107
  • بازدید کلی : 15,227
  • کدهای اختصاصی
    زندگی نامه هفته:

    20120614170725-bd0a0487.gif

    تصویر روز